Gå til innhold

Er så lei alt nå tidlig:o)....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 31,og er alt dritt lei... Sliter så m bekkenet mitt,gjør vondt hele tia+gørr vondt i ryggen,og sover dårlig om nettene... Noen andre:o)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også ganske lei. er i uke 32. Men dette er mitt 3 svangerskap på 3 og et halvt år. Føles ut at jeg har gått gravid hele tiden. Men jeg er gla den lille er inne dær og at ikke det blir fortidlig fødsel....

Men det er lov å være lei .............

Skrevet

AHRG!! Jeg også! Bare at jeg er i uke 29.. Sliter allerede nå med nattesøvnen pga smerter i bekken og rygg. Kjiipt! Det kalles "lykkelige omstendigheter" ,men akkurat nå føles det jo ikke sånn! Gleder meg selvsagt til å få babyen,men såååå tungt å tenke på at det er så lang tid igjen. Fortsetter det slik at jeg får så lite søvn, tror jeg at jeg tilter og havner på lukket avdeling;)- He,he! Stakkars mannen min som må tåle det grumpy humøret mitt.. Jau,jau:)

Skrevet

Jeg har det sånn jeg også,men jeg er litt lengre på vei enn dere,men har hatt det sånn lenge. Fått alt en kan tenke seg av svangerskaps plager.. Og nå på slutten (sorry jenter) er det helt grusomt!!! Bare det å komme seg opp av sofaen og opp trappen... Alt er blitt ett tiltak og ork nesten og alt det stresset som følger julen med.. Alle besøkene her og der også har man egen familie i eget hus man skal ta seg av i tilegg til å være høygravid.. Syns det er ett slit jeg. De som ikke har noen plager og går gjennom ett svangerskap uten noe er jammen meg heldige. Har bestemt oss for at dette er siste barnet. Syns det er bra at du har fått 3 barn jeg (husker ikke hvem som skrev det her).. Hadde ikke orket/klart det selv tror jeg.. Lykke til til dere jenter,vi er nok så glade etter fødsel.. Og om man teller ned ukene man har igjen,så er det letter enn å tenke at man er 30 uker på vei.. Tenk heller at jeg har bare 10 igjen.. Litt lettere å holde motet oppe da. Masse lykke til jenter. Det trenger vi!!!! Og godt nyttår! :)

Skrevet

Ja,du har helt rett,Sissel84. Det er på tide å begynne nedtellingen! Mye mere positiv vinkling! Godt nyttår jenter!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...