ifie Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Så en tråd her om Up&Go og da lurte jeg på et par ting. Jeg har også tenkt på og prøve (har også en markebaby:) ), men åssn merke syns dere er best? Det var én her som fikk utslett på pungen av ett merke, og det vil vi jo ikke ha (selv om det er individuelt hva ungene tåler). Inneholder Up&Go-bleiene noe annet enn de andre bleiene i samme merket? Er Up&Go mye dyrere enn den "vanlige" bleien? Bruker man Up&Go om natten også? Mye man må lure på, gitt!
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Vi alltid brukt Libero up&go til våre barn. Prøvde Pampers også, men de likte jeg bare ikke! må nesten bare prøve deg fram! Bleiepakkene koster det samme som de vanlige bleiene, men det er noen færre bleier i pakkene, så litt dyrere blir de jo.. Tror ikke de inneholder noe annet, nei.. Vi har brukt de både dag og natt, og er veldig fornøyd!
ifie Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2007 Vi bruker Libero og er fornøyd med de, så da er det vel greit å starte med dem! Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå