Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Vi bestemte oss for å dra.. Da vi våknet i dag, hadde robin hovnet litt opp i ansiktet. Vi kom oss til tannlegen og fikk fort komme inn. Det var utrolig godt, damen som var i rep. dyttet oss inn mellom 1 time og jeg måtte vente 5 min. Det var klin umulig å få tatt bilde, vi prøvde lenge.. men fant ut at det ikke var noe vits å skremme han.. fy så sterk han er.. hehe Tannlegen sa at begge tennene foran er løse. Om vi var utrolig flinke til å holde oss til bløtt for i 2 uker, skulle dem sitte fast etter en stund. Vi måtte dra til tannlegen vår etter 2 uker til kontroll. Jeg er så glad for at vi dro! Så håper jeg at ikke noen av tenne detter ut og han snart er tilbake til sitt gode jeg..... Tusen takk til dem som svarte meg på innlegget mitt i går! Klem
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Så bra at du dro! Håper det går bra med ham nå! Klem!
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2007 det går kjempe bra med han!!! Spiser lite og leker med pappa i glede.. hihi
Mille** Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Så flott at dere dro da! Skammer pappan seg litt i dag da, han som syns det var bare stress å dra? ;o)
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2007 he he tror han leker mest med han fordi jeg sa at Robin trengte msse oppmerksomhet. Han er nok litt lei seg ja.. lekt en god stund på rommet hans uten å si et pipp. Han ble veldig glad da jeg sa hva tannlegen sa
Guttemamma til tusen :) Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 så bra at det gikk godt!! Har tenkt på dere i dag:o)
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2007 jeg er så glad.. hatt så dårlig følelse i magen... uff jeg klarer ikke sånne uhell.... får helt vondt.. Så kos at det er noen som tenkte på oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå