~La luna~ Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Hei. Har funnet ut at jeg har det, i den ene puppen... ? Vært veldig plaget med stikkninger og brystknoppen er helt hvit, før den plutselig er normal igjen. Har lest tipsene på ammehjelpen, men er det noen her som har opplevd dette, og har noen råd? (Jeg røyker ikke, drikker ikke alkohol såklart) drikker ikke kaffe, så vanskelig å prøve det som hjelp. Takknemlig hvis noen har råd, da jeg dette har vært rimelig plagsomt to kvelder/netter.
Salat Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er rimelig sikker på at jeg har det, men var hos legen og på HS, og der hadde de aldri hørt om det. Hos meg har det bare bedret seg litt med tiden. De første to månedene var ganske smertefulle, men nå etter 6 mnd er jeg vant til det. Det er ikke like vondt som det var, men det er ikke behagelig å amme. Stikkende smerter under amming og en følelse av å være hoven etter amming har jeg. Brystknoppene blir hvite og lilla. Venstre pupp er værst, og ammer derfor mye mindre på den enn på høyre pupp(og det synes...hihi) Har jo egentlig ingen råd da, men det blir hvertfall bedre etterhvert!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Har ikke hørt om dett (beklager min uvitenhet), men er det sånn at det er vondt å amme, altså at brystvorta gjør vondt? Tenkte at det kan hjelpe å forsøke skjold siden man da får en liten beskyttelse mellom seg om barnets munn. Bare en tanke.
~La luna~ Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2007 For min del gjør det ikke vondt å amme, men d stikker i puppen mellom ammingene, spesielt på kveld/natt. Når puppen r varm går d over.. Men veldig ubeghagelig når det står på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå