Gå til innhold

Andre som har lyst til og hive ut julen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner og bli dritt lei julen.Juletreet kastet jeg ut i går,og er så sugen på og få vekk resten.

Hatt jul siden 1 des jeg da.Syntes det er mye koseligere og ha jul føre jul enn etter jeg da.

Andre som har pakket vekk julen ennå????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss,er jeg kanskje unormal jeg da.

Så lei rødt hehehehe

Skrevet

Nei, herregud, jula skal vi da minst ha i hus til 13. dag jul, helst blir det vel nærmere 20. dag, tenker jeg. Men her i huset begynner ikke jula før den virkelig begynner iflg. kalenderen heller, da. 23. desember kommer jula til oss, juletre og julepynt kommer fram på kvelden lille julaften.

Skrevet

Du er absolutt ikke alene. Samboeren skal på 2.1 og da fyker jula ut mens han er borte. Hadde det vært opp til meg så hadde den vært ryddet ut 1.juledag.

Skrevet

Kanskje du burde pynte til jul litt senere til neste år, så blir du ikke lei når jula faktisk er? Her pyntes det den 23. og da er vi passe lei rundt 3. januar så da pakker vi ned jula. :o)

Skrevet

Jepp, gleder meg til å få det vekk, i hvert fall treet..Sa det akkurat til sambo istad..

Her fyker alt ut 1 nyttårsdag, da skal jeg vaske og gjøre leiligheten tilbake til "normalen"..hehe..:-)

Skrevet

Jeg syntes julen er mye koseligere å ha føre jul jeg da.Syntes på en måte julen er over når det er nytt år.

Så for meg er det mye mere jul 5 des enn 5 januar liksom.

Pynter alltid tidlig og det skal jeg fortsette med.

Men alt skal ut 1 januar ja;)

Skal bli digg og få tilbake det "vanlige" huset;)

Skrevet

Hvilke jul? Jeg har jobbet så mye i julen og mannen min har jobbet mye, så her har jeg nesten ikke sett julepynten. Har en frikveld i kveld og koser meg med julepynten. Men regner med at jeg rydder vekk mye 4. januar. Før det har jeg ikke tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...