Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Hvorfor er du så frekk? Bare pga du er mann så har du liksom lov til å være frekk. Tenk deg om før du skriver!!!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 hvor får du det fra at frekkheten har noe med at han er mann og gjøre?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Er han frekk fordi han sa at han ikke ville ha tillatt at dama hans gjorde noe som var skadelig for fosteret, som f.eks. å spise 1 kg gulrøtter om dagen.(Hvem gjør noe så idiotisk??) Skjerp deg "Mamma 25 fødeklar og lite lur", det er du som er dum nå. Du trenger ikke å være anonym heller. Vi er frekke mot deg, fordi vi er så drittlei den påtatte tøff-i-trynet-tonen du har ovenfor oss, lille drittungene,he-he.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 dere tror vel ikke helt seriøst at DAN er en mann?
danieI Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 hehe, altså ...jeg mente alt jeg skrev på skrævle. det er lov å bruke hodet. gravide har ekstra lov til det mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå