Kaia25 Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Dvs tid samtidig med lyst? Hm. Babyen våkner alltid først om morgenen her. Om dagen når hun sover er mannen på jobb. På ettermiddagene er hun våken. Om kvelden når vi endelig har fått lagt henne (21-tida) er iallefall mor trøtt og sliten, og ofte far også. Vil ikke ha sex med våken baby, da klarer jeg ikke å slappe av, selv om hun ligger i sprinkelsenga eller noe. Kan sikkert få barnepass en og annen gang, men sånn til daglig ...?
MissBenz Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Når babyen sover på dagen/kvelden eller når hun er våken og fornøyd sånn at hun kan være for seg selv en stund...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 tulla vår på 3 mnd legger seg kl 19, så da koser vi oss da eller s når vi legger oss:) er ikke trøtt og sliten jeg, så vi har masse god sex:)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Så heldig du er da:) Her husker jeg ikke sist jeg og sambo la oss samtidlig. Og da er det ikke pga jeg legger meg tidlig, venter ofte seent for at vi skal legge oss samtidlig. Men neida, værtfall 3 uker siden vi la oss til samme tid. Og like lenge siden sex og ikke minst bare d å kose... Snuppa sovner rundt 6, og vi har egentlig masse tid sammen.. Igår la jeg meg hall 1, og spurte om ikke sambo kom snart, men han "Liker å ha litt tid alene", får jeg bestandig til svar. Savner han så!! Det er liksom ikke viktig for han lenger dette. Nå har det vært jul, og masse tid til å kose, men neida.. bare litt nussing, en sjelden gang. 2-3 om dagen. Ja, det er sant!
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Her sover alle tre ungene innen klokken 19.30 vanligvis, så da er det tid nok. Lysten er jo en annen sak da, men det kom seg at mini ble flyttet på eget rom da.
Alba44 Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Lillegutt sover stort sett fra kl.19.30, så da er det jo ro i heimen ) Et tips er å legge seg tidligere enn man pleier noen ganger. Sånn at man ikke sovner straks senga inntas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå