Holly❄️ Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Vi skal til moren min og spise middag, så blir ungene igjen der. (de legger seg når vi drar), og så skal vi hjem, vi har invitert inn til fest i baren vår. Gleder meg masse:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Får et vennepar med barn på besøk, og broren min. Legger vel jentene til normal tid, også vekkes dem når vi skal skyte raketter. Blir nok veldig morro )
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Vi skal ikke noe som helst. Vi skal være hjemme i fred og ro, vi tre og bikkja. Må vel finne på et eller annet å spise, og så blir det å sitte foran tv eller pc til det værste fyrverkeri-galskapet har lagt seg. Håper naboene ikke lykkes med å tenne på noen hus i morgen heller, det har heldigvis gått bra hittil.
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Vi får et vennepar på besøk, som oxo har 3 skjønne jenter ) Så her blir det livat... Spise kalkun og kose oss... Skal jobbe på dagen i morgen da.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Storebror ville være hos mormor og morfar etter jul, så han er der. Lillebror er hjemme med oss og vi får besøk av et vennepar uten barn. Blir bare middag, vin/øl, og mye godt (hehe) og en rolig kveld.
meg & to små vampyrer Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Vi skal bare være oss tre. Gutten legger seg jo tidlig, så da blir det bare meg og mannen. Stille og rolig med andre ord. Pinnekjøtt blir det da. Og kanskje noe godteri eller likør.
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 skal til min svoger og svigerinne:) kommer to til også så vi blir 6 voksene og en baby:) snuppen sover forhåpentligvis som han pleier. stille og rolig med vin på oss jentene og øl på gutta..
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Skal på jobb jeg. Fra kl 16-05. Blir sikkert gøy. Not. Ungene og mannen blir hjemme hos oss og ordner vel til noe.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 Skal til et vennepar. Broren min og svigerinna mi kommer og. Blir oss 6 voksne og 4 barn. Dattera mi legger seg allerede kl 19, så vi spiser når hun er lagt. Skal spise goood mat- 3 retter og greier
OsloMor Skrevet 30. desember 2007 #10 Skrevet 30. desember 2007 Vi skal kun være hjemme, skal se om jeg finner en oksestek i butikkenei morgen, hvis ikke blir det viltgryte med reinskav eller hjemmelaged biff stroganoff...
mamma >to gull Skrevet 30. desember 2007 #11 Skrevet 30. desember 2007 Vi skal til mamma og pappa, blir nok ganske rolig. Egentlig er vi invitert på fest, men småen har 2 tenner på vei og derfor ganske vanskelig om kvelden/natta derfor vil vi ikke reise fra han.. Syns det er helt greit, nyttårsaften er liksom ikke sååå stort for meg..:-)
Mille** Skrevet 30. desember 2007 #12 Skrevet 30. desember 2007 Vi får venner på besøk, blir 5 voksne og 5 barn til bords. Skal kose oss med pinnekjøtt og raketter ved midnatt. )
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 30. desember 2007 #13 Skrevet 30. desember 2007 Vi skal inn til naboen som har en snuppe som er like gammel som våres snuppe. Spise kalkun og tilbehør. Og drikke rødvin og spille spill hihihi. Koser oss masse sammen vi 6;) Bor forøverig vegg i vegg(vertikaltdelt to mannsbolig) så snuppa legger seg i sin seng,og vi har med callen inn;)Helt genialt;)
Synne&TheTerminator Skrevet 30. desember 2007 #14 Skrevet 30. desember 2007 Skal tilnoen venninner å spise=) Bli vel 12 jenter=) Lucen blir hjemme med pappaen=) Åsså henter de meg når lucen skal sove=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå