Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Når en vennine du ikke har snakket med på mange år sender deg mld å spør om hun kan låne noen tusen til en reise. Hva mener du er toppen på frekkhet?
Patetica fåkksi Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Toppen av dumhet er i saa fall aa laane henne de pengene.
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Et kjærringsrell av en nabo kom hit 3 timer etter at jeg kom hjem fra sykehus med min nyfødte, tok med seg den uoppdragne 4 åringen sin, drakk kaffe og gikk - uten 4 åringen, som hun tydeligvis mente kunn ebli her og leke med vår 4-åring. Uten å spørre - eller tenke på om det passa. Noe det absolutt IKKE gjorde. Kasta ut ungen etter kort tid. Dustekjerring! Finnes mer egna barnevakteer enn nybakte mødre.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Å forvente at andre skal passe dine unger, når du selv hverken er interessert i å passe demmes barn eller ha noe særlig kontakt utenom. Og så prøve å legge an på mannen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå