Gjest Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Er det andre som ikke kjenner noe? har UL time på torsdag men begynner å bli usikker på om alt er så det skal...bør gå å få sjekket det tidligere eller er dette normalt???
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er og andre gangs fødende,og kjennte ikke liv før i uke 20. og da var det rett på spark,og ikke den fiskehale tingen. så kunne det gå dager mellom hver gang jeg kjennte noe. er nå i uke 26,og kjenner liv hver dag,det har jeg gjort i ca 2 uker,og hun er sikkelig aktiv=) så tror ikke du trenger og bekymre deg.
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 det hørtes betryggende ut... er bare så håpløst å høre på venninder som er like langt som meg og 1.hangs som kjenner det vær dag og kjempe ofte... men når du først kjente det, var det under navelen eller over alt da? kjennes ut som den snur seg litt, men er veldig usikker om det er det. kjennes ikke ut slik som med nr1.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Ja,er "farlig" og sammenligne seg med andre,det har jeg sluttet med=) blir bare redd og uroig av det, Jeg kjennte det som små dunk litt oppen for skambenet,så ja det var under navlen,er først nå jeg kjenner spark i hele magen. kjennte noe som kunne minne om leamus itt tidliger,eller luftbobler,men var så usikker på hva det var,så jeg tolket ikke det som liv.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Jeg venter min 4.e, og jeg kjendte ingenting før i uke 20-21. Spurte legen på ul om det var normalt, og det var det Kommer an på hvordan babyen ligger sa han.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er også andregangs og kjente ikke noe regelmessig liv før uke 20. Kjente litt bobling før den tid, men veldig sjeldent. I hvertfall i forhold til nr 1 som var turbo fra uke 17-18. Jeg var sikker på at morkaken lå foran denne gangen med den ligger bak nå som sist. Har du hørt hjertelyden så er det ingenting å bekymre seg over.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 2.gangs selv, og kjente lite før uke 20. Første gang var det tidligere, men da vet jeg ikke hvor morkaken lå. Nå ligger den på venstre side, og jeg kjenner veldig lite der nå, mest på høyre, og langt nede i magen. Er i uke 24 og kjenner noe hver dag, men varierende i lengde og styrke
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Takk for svar... gleder oss til UL på torsdag. Har vært på mangen UL pga diabetes så har sett at den beveger seg og at hjertet slår så sikkert ikke noe gale...godt nytt år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå