Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som har lyst til å treffes i Trondheim? Jeg har ikke deltatt på noe Bim-treff men har kjempelyst til å treffe andre mødre som har tid på dagtid. Jeg er 31 år og har ei datter på 2 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blir gjerne med på bim treff, eneste er at ejg kun kan annenhver fredag :-(

Har en jente på 20 mnd i tillegg til gutten på 3 mnd så jeg kan ikke dra på treff med begge to. Å sambo har fri annenhver fredag, så da har jeg mulighet til å dra ut med bare minstn :-)

Skrevet

Jeg blir gjerne med på treff i trondheim utpå nyåret:) har heller aldri vært med før! har ei jente på snart 4 mnd!

Skrevet

æ e m! guttn min e 12 uka på tirsdag! kan alle daga! e forrestn 26 år

Skrevet

Så flott! Til superglad : hvilke fredager kan du? Partall eller oddetallsuker?

Kanskje vi kunne fått til et tref en fredag i januar. Noen forslag til sted?

Skrevet

jeg kan oddetall ukene :-)

hvilken som helst cafe hadde vært fint, eller en tur i pirbadet for de som har lyst.

Skrevet

Heisann! Min er kun 2 uker men jeg blir gjerne med på et dib treff lell :) Er forresten 28 år

Skrevet

Går jo an å ha treff hjemme til noen eller på noe lekeland kanskje for oss som har flere?

Skrevet

Kan jo faktisk ha treff hjemme til meg da for de som vil, for hjemme er det jo ikke nøye om jeg har begge barna alene :-) Har jeg jo hver dag!

Skrevet

Så bra! Kanskje du vil lage en link på dib-treffsiden? Ønsker dere alle en fin kveld og godt nytt år. Håper å treffe dere alle og barna i det nye året :-)

Skrevet

sånn av ren nyskjerrighet: hvor bor dere jenter hen i byen da? byåsing her

Skrevet

Bor på Kolstad jeg :-)

Skal finne en dag i neste uke som passer til treff. så setter jeg det opp på treffsidene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...