Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Tror jeg er forelsket i min en av mine kompiser. Har kjent hverandre i 12 år. Vet han var forelsket i meg tidligere (nesten 10 år siden), usikker på om han fremdeles har disse følelsene. Håper jo det =) Har veldig lyst til å prøve meg, men er veldig redd for jeg plutselig ikke er forelsket likevel. At det bare er ensomhet som gjør det. Vil helst ikke ødelegge det gode vennskapet vi har/har hatt. =/ Trenger litt hjelp til å finne ut hva jeg skal gjøre. Anonym pga familie og venner her inne =)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Ingen som kan si meg hva jeg skal gjøre og hvordan?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Hører jo ut som dere tilbringer litt tid sammen allerede så hva med å holde blikket hans ekstra lenge av og til og prøve litt lett flørting liksom. Da merker man jo fort om det er noe der i det hele tatt. Er det grunnlag for noe der så kommer han til å flørte tilbake og da er dere igang=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå