Gå til innhold

babisen min har øyekatar! tror jeg..hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er bare 6 uker, og har ikke vært i kontakt med noen som kan ha smitta henne!! aner ikke hvor smitten kommer fra!

hun nyser litt mer nå enn ellers, men ellers er hun i fin form, ikke feber.

så det kan vell ikke være forkjølelse?

drypper øyet med mm, har gjort det siden vi oppdaga det i dag tidlig.

burde jeg ta kontakt med legevakta? eller holder det å se ann tilstanden her hjemme?

tror helsestasjonen er åpen i morra, så jeg ringer bort dit da, men usikker på om jeg bør ta kontakt med lege nå.. (svigemor er veeldig oppsatt på at jeg må ringe legevakta..)

hva gjør jeg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det ikke så veldig farlig å ha øyekatarr, så det er helt greit å vente til i morgen. Fortsett å dryppe med mm.

Skrevet

morsmelk er det beste, har du ikke det kan du vaske øyet med saltvann. trenger ikke alltid å komme av smitte, men er hun tett kan det være nok

Skrevet

takk!

vil heller ikke bli hysterisk å ringe til lege over noe så lite som en øyekatar!

men vanskelig å ta avgjørelser når svigers blir så engasjert! ;)

Skrevet

Hos mine tre har alltid morsmelk vært nok. Forundrer meg ikke om det hjelper hos deg også. Drypp flere ganger om dagen, og blir det ikke bedre ringer du legen i morgen:)

Skrevet

Tuva fikk puss på øyet på grunn av trekk. Eg vaska med saltvann morgen og kveld, og det var borte etter to dager. Me gjekk til legen me ho, eg er nok litt hysterisk, og eg fekk fucidin av han, men han meinte at det skulle vera nok å vaske det. Det var det og, me brukte aldri salven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...