Gå til innhold

Hadde du blitt fornærmet av dette..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke akkurat fornærmet da, men litt skuffet kanskje.. Jenta mi fylte 2 år i går, og ingen av venninnene mine sendte en mld en gang til meg bare for å si gratulerer.. var slik da hun ble 1 år også, bortsett fra at da sendte hun ene en fin melding..

Vil nevne at flere av disse har små barn selv, og jeg sender alltid mld når de fyller året..

Hun har ikke begynt med barneselskap enda, har foreløpig bare familieselskap..

Men synes i hvertfall bestevenninna mi kunne sendt en liten sms da.. men men.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alltid koselig å bli huska, det er heilt klart. No er eg ei som alltid glemmer bursdager. Eg kjem rett og slett ikkje på det. Så siden eg ikkje er så flink å huske andre så kan eg heller ikkje bli fornærma av andre.

Ikkje ta det så tungt, venninna di er nok glad i både deg og ungen.

Skrevet

Hadde vel blitt skuffa over at ikke bestevenninna mi huska det. Men hadde ikke regna med andre, siden dere ikke pleier å ha barneselskap.

Hun venninna di kommer nok med en forsinket melding, når hun finner ut at hun har glemt det. Hadde ikke hengt meg veldig opp i det.

Gratulerer med gårdsdagen da :))

Skrevet

Nå er jeg sånn som deg da som alltid husker på andre sin bursdag og passer på å hilse....men er mange glemske rundt omkring og de fleste kommer vel på det etterhvert... Hadde ikke blitt fornærma, men litt kjedelig er det jo. Det er jo en viktig dag for oss som mamma..

Skrevet

Det er nok ikke vondt ment, men de har nok helt sikkert nok med seg og sitt nå i julen - forberedelser til nyttårsaften etc!

Gratulerer med 2 - åringen!

Skrevet

Alltid hyggelig å bli husket, men jeg klarer ikke alltid å sende meldinger e.l. til vennene mine. Min familie teller 29 stk (bare den nærmeste) så det er ei lykke om jeg husker dem... LOL!!

Skrevet

Jeg hadde nok blitt litt skuffa ja. Om en vil er det ikke noe problem å huske alle bursdager, hvertfall om en har mobil.

Skrevet

Hmmm, må bare innrømme at jeg er av den sorten som blir fornærmet ja...he he...

Skrevet

Nei, jeg ville ikke blitt fornærmet. Og jeg forventer ikke av meg selv heller å vite når andres barn har bursdag. Jeg stiller opp med pakke, stort smil og festpynt ved invitasjon.

Skrevet

Ja, klart jeg hadde blitt skuffet. Skjønner deg godt jeg.... Spesiellt av dine nærmeste venner og ikke sende en sms engang ja!

Noe så "stort" burde jo gode venner få med seg mener jeg.. Og jeg forventer selvfølgelig av meg selv også og huske på deres små (for de som har).

Gratulerer med bursdagsjente i dag da.. *hipp hipp hurra*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...