Gjest Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 noen som veit om det er noe man får dekka når man har fått skikkelige henge pupper etter amming??? er blitt så ille at jeg har fått stygge strekk merker på sidene.. vil liksom ikke ha sånne pupper i en alder av 24 da..
LizzyG Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har også lyst på brystløft, men tror at for at staten skal dekke det så må det være 28 cm fra kragebenet og til brystvorten din. Men du kan jo høre med legen din og heller overdrive over hvor mye det plager deg og at du begynner å slite psykisk pga av puppene dine. Hvis ikke så er det å begynne å spare opp 30 000 kr:)
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 he he begynne og grine litt og sånn:) får måle litt her jeg da... he he. uff det er jo såå dyrt..
LizzyG Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Ja, det er dyrt men puppa mine er stygge så jeg tenker seriøst på å gjøre dette her når jeg har fått min siste unge.
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 ja bør vel kanskje vente til jeg har fått en til men veit jo ikke når det blir da og jeg vil ha nye pupper NÅÅÅÅ.. blir nok gjort i løpet av 2008 uansett ja.
LizzyG Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Ja, så må vi jo vurdere om det er verdt å få et arr da rundt brystvorten og ned på midten av puppen.
meg & to små vampyrer Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Hvor mange cm er det vanlig å være fra kragebein til brystvorte? Om man har høytsittende pupper i utgangspunktet og de har seget mye er det vel andre krav?
Mrs. X Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Uff dette lurer jeg på og. Mine henger veldig pluss at den ene er større og henger mer enn den andre. Grusomt. Jeg skal ta brystreduksjon/brystløft....Stemmer dette med 28 cm altså?
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 aner ikke om det stemmer med 28 cm.. men søkte på brystløft på startsiden og fikk opp mange klinikker som utfører dette så får sette meg ned og lese litt tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå