Gå til innhold

Hvordan feirer dere nyttår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ser jeg for meg samling rundt kalkunen med en Emo-look-alike med 3 piercinger dinglende fra øret, en kar i bar overkropp for å briefe med den nye tattisen, en 14 åring som sitter i sin nye gule og rosa Bjørn Borg boxer mens han svinger med Vodka-flaska, Oldemor som har glemt å sette inn høreapparatet, 2 åring som konsekvent kaller mamma og pappa for FENTE og FANK, 6 åring som er i jeg-kan-gjøre-som-jeg-vil-fordi-jeg-vil-modus, min mor som skuler på meg fordi hun fortsatt er fornærmet og såret etter at jeg pent ba henne ta av seg på beina før hun trampet inn på nyvaskede gulv .... for 2 mnd siden... JIPPI!!! Jeg gleder meg til Nyttårsfeiring i det Snulderske hjem;=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette høres jo unektelig festlig og spennende ut :-)

Vi skal ha en rolig feiring med svigerinne og svoger og deres minste, en 15 år gammel jente som ikke har lyst å finne på noe annet. Vi tar med oss lillevenn og tiåringen vår. Fjortis og storesøster skal på hver sine tilstelninger. De er i trygge hender og får være uten mor og far denne kvelden.

vi skal spise god mat og fyre noen raketter. Kanskje kommer også svigermor, men hun er det beste menneske på jord tror jeg, så det er bare koselig.

Godt nyttår til Snulder og alle andre

Skrevet

Vi skal feire med et gode venner som også er naboer.Praktisk med hus tett i tett hvor det bare er å legge småttisene når de har fått nok.

Det blir middag med kalkun hos noen,kaffe og dessert hos noen andre,og snacks og sjampis hos de tredje ;)

Skulle gjerne vært en flue på veggen i Snulder huset... ;) Ser det levende for meg...haha..særlig han fjortisen med Bjørn Borg og vodka"n :) Herlig!

Klemmer

Skrevet

Hahahaha, jeg vil også gjerne få være flue på veggen hos Snulderfamilien imorgen:-)

Her blir det stille og rolig:-) Vi var invitert to steder, men takket nei. Mulig vi kjører en tur innom det ene stedet litt senere på kvelden, men det er det lille rosa og humøret hennes som styrer. Vi skal ha middag med alle barna her i morgen og de har invitert hit venner som skal spise sammen med oss:-) Det er jo slik at når man har både små og store i hus, så er det manges behov som skal dekkes. Eldstemann skal på fest senere, men ville spise middag hjemme og det er koselig at hun fremdeles setter pris på det:-)

Vi har i alle år feiret med en hel gjeng, med stort og smått, men i år kjenner jeg for litt ro og ettertanke den siste dagen. Et spesielt år avsluttes og jeg trenger litt tid til å la følelsene få renne litt... Lille rosa har ingen glede av raketter og bråket som følger med, så jeg håper for hennes skyld at hun sover når det setter igang:-) Kanskje pappan og mamman hennes rett og slett ligger i sengen sammen med henne og går inn i det nye året under varme dyner og med minner om et år som var tøft for familien vår og med ønske om et godt nytt år fremfor oss:-)

Skrevet

Høres ut som en alternativ nyttårsfeiring.

Her går turen helt bort til nærmeste nabo. Og siden vi har sååååååååå store tomter her hvor vi bor, så er det ikke lange veien.

Der blir det middag og dessert. Så legger vi barna der og blir til litt etter midnatt. Da pakker vi hver vår gutt inn og bærer de de få meterene hjem.

Godt nytt år, hadde vært gøy om vi kunne tatt turen til dere da........

Skrevet

Ha ha ha, jeg vil også til dere, Snulder!!!

Skikkelig "løyerlige familier" hvis du husker kortspillet :)

Vi har bedt til voksenmiddag hos oss. Karosnuppa skal spise med oss og være oppe litt, men hun har ikke noe utbytte av kvelden ellers så det passer greit. Det kan være bra for henne å sikte seg inn mot vanlig døgnrytme snart... Gleder meg egentlig til en koselig kveld med gode venner. Vi er liksom litt ferdig med "alle-mann-alle-store-og-små-festene" etter en uke på Sørlandet :)

Det meste er klart til i morgen - riskrem, hjemmelaget rødsaus og waldorfsalat står i kjøleboden og kalkuninnmaten trekker i gryta. En venninne kommer med hjemmelaget kransekake så jeg tenker vi skal eta til vi sprekker, he he...

Godt nytt år, forresten!!!

Skrevet

Nyttårsaften her blir det bare oss, siden jeg har jobbet og jobbet og jobbet helgen før nyttårsaften, nyttårsaften - og skal jobbe første nyttårsdag også, gitt. Og det var ganske deilig - stille og rolig og ganske godt, faktisk.

Men julaften var det stinn brakke her, med enslige søstre/brødre, fedre(uten de nye kjærestene/samboerene), kusiner, onkel, tante, familievennen vår som var oldemors kjæreste(96 år og med dårlige batterier i høreapparatet....hehe) - vi var femten med stort og smått.

Høres ut som dere har hatt en festlig nyttårsfeiring, forresten! c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...