Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Er første gangs og føler at jeg vet ingen ting.... Trenger jeg en eller to dyner til babyen? Da tenker jeg på en i vogna og en i senga..... Har termin 24 mars så det blir vårbarn, hva trenger jeg i vogna da?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Har du vognpose og vogn teppe trenger du ikke dyne om vinteren iallefall. Sommeren er det vel nok med bare en tynn vogn pose? Er bare å tenke logiskt så kommer man frem til svarene. Er førstegangs jeg også så har ikke alle svarene, men en kan jo tenke seg til det meste, heldigvis
nungo Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Har bare en babydyne jeg. Det er ikke så lenge de bruker den minste størrelse dyne (vogn/vuggedyne) i sengen og da kan du ha den permanent i vognen. Om vinteren bruker jeg dunpose i vognen; om våren/sommer holder det gjerne med dyne og ullteppe om babyen ligger på lammeskinn. Men du komemr sikkert tilå trenge en pose til vognen til neste vinter, så du kan jo vurdere å investere i det alt nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå