nickoline og supermann Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Hun skulle ta med hunden min på en lenger tur til kirkegården for å tenne lys........., vi så henne komme gående oppover veien. Der kommer mormor, sa jeg........... mormor sa smurfen...... ble helt paff. Kom så fort og uventa. Da hun kom inn spurte jeg; Hvem var det som kom nå da. Mormor svarte han igjen. Mamma begynte nesten å gråte. Jenta til broren min har kalt henne for mormor og navnet hennes lenge nemlig.... Tror hun har vært litt lei seg for at farmor ikke har vært en selvfølge... Dette var morsomt....... ellers har tost (ost) og banbam (banan) kommet inn i vokabularet i løpet av dagen........
Vrimle Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 åå..sånt er herlig da! Morsomt med slike overraskelser. De er så søte når de begynner å snakke:)
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Artig når orda kommer ja.... Her går det bare i mamma, pappa, ja og nei her. Og mini her er litt eldre en din )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå