Gå til innhold

Dere med baby på rundt 4 måneder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå holdt på en måned med å prøve å få gullungen min til å drikke av tåteflaske med 3 hull. Det går ikke... Halvparten av melken kommer ut igjen, og andre halvparten går i vrangstrupen på ham. Noen som har noen tips om hva jeg skal gjøre? Fortsetter dere med 2 hull, selv om de skulle hatt 3 og snart 4? Han får jo i seg melken, han må bare suge hardere, og så tar det litt lenger tid... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat bytta fra Avent 1 til Avent 2. Og sønnen min er 4 mnd. Holder lenge med å ha to hull for hans del i hvertfall

Skrevet

Flott, da fortsetter vi med 2... :-) På slutten av hvert måltid er han veldig urolig, makker og er utålmodig, så jeg trodde kanskje det var fordi han ikke får i seg nok melk av gangen... :-)

Skrevet

avent str 2 er jo for mindre babyer. jeg stakk bare hull i str 2 smokkene, fungerer fint det (vesla er 4 mnd om 11 dager).

Skrevet

Vi bruker fremdeles str 2, for knerten vil heller ikke ha str 3. Syns det er viktigere at han drikker bra/riktig enn at det er 3 hull i smokken, så da droppet vi str 3......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...