Lillhanne Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg litt kanskje.. Har voldsomt vondt helt nederst i magen. Rett over "hårfestet" hvis dere skjønner.. Kjennes liksom ut som om jeg har et belte der som strammer noe voldsomt. Begynnte i jula og har egentlig fortsatt hele døgnet siden det. Blir hardere og vondere desto lenger jeg står/går/sitter. Eneste som løser det litt opp er å ligge. Skal bestille legetime så fort de åpner på nyåret, men er litt bekymret over hva det kan være. Noen som har noe lignende eller forslag på hva det er? Tusen takk for svar!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Hvor langt er du på vei da? Det kan jo være ligamentbåndene som strekker seg, og livmoren som utvider seg,
Lillhanne Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2007 Er 16+3 Trodde kanskje det var ligamentbåndene jeg også, men de strekkingene kjenner jeg liksom fra og til. Ikke hele tiden..
Malin G. Spann Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 lurer på det samme eg og!!! virker som eg har nett dei samme smertene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå