cecan24 Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Hei hadde ikm 23 des og den 19 begynte jeg å spotte. Fikk tr 21, altså to dager for tidlig. Synes jeg hadde anderledes mens denne gangen her, Blødde mye i 1 1\2 dag og etter det 3 dager med brunt. Har nå hatt murring i magen siden jeg var ferdig med mensen. Veldig ubehagelig og i sta når jeg var på do hadde jeg veldig tykk, slimaktig utflod. disse murringene sprer seg også til lysken og lårene. Kjennes også ut som om jeg er hoven nedentil. Er det noen som har opplevd noe av det samme? Er i vår 6pp og har ikke kjent det sånn de andre mnd... Ja, ja rare greier. Sikkert kroppen som rensker opp før det nye året starter :-) Takk til alle som leser og evt svarer
*Lykkeliten* Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Hei! Har nok ikke opplevd det samme som deg, men hadde også ikm 23.des.. Den har ikke kommet enda.. Og sist jeg testet var den negativ, på juleaften.. Har bestilt tester på nettet, skal teste igjen når de kommer neste uke.. Hvis ikke tr kommer innen den tid. =) Lykke til!! =)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Ta en test du, så er du sikker. Er jo en uke siden IKM så den burde slå ut hvis du er gravid.
cecan24 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2007 Har tatt test i dag, men den var negativ. Blitt i dårlig form nå i løpet av kvelden. Skikkelig kvalm og voksesmerter i armer og bein. Kanskje det er den berømte mageinfluesa som kommer og tar meg... Mulig kroppen er veldig sliten også, ble jo tross alt 270timer med jobbing tilsammen i desember... Nyt den siste dagen i året jenter. Og lykke til med babylaging og til de som er så heldige å ha en baby i magen :-)
cecan24 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 litt oppdatering fra meg. Denne murringen gav seg aldri, men tenkte det er el el siden det er i disse dager. Fikk noen digitale tester i posten her om dagen og tenkte i kveld " Jeg tar den dumme testen bare for å utelukke graviditet" går jo å tenker på det hele tiden siden jeg kjenner murringen. Tror du ikke det viste gravi du da!!! Sitter her å ikke skjønner stort. Kom helt uventa. Og jeg som skulle ringe legen i morra siden jeg har hatt vondt i 2uker. Men siden jeg trodde det var mensen jeg hadde så blir jeg litt usikker på når evt termin er? Min siste mens før den i desember var 25nov og da er det vel den som teller. Er jo helt umulig å teste positivt i dag hvis det er mensen som var 21des som jeg skal ta utg.pkt i.. Ja, ja ble litt klønete dette her, men er litt skjelven og klarer ikke helt å tenke riktig.... Gratulere så mye til meg og masse lykke til til dere andre som prøver og til de som er i samme situasjon som meg :-)
tullemor79 Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 snodig det der, skulle tro det var kroppen min du beskreiv!! Hadde rar mens den 21. desember jeg også, varte kun 1,5 dager og kroppen har vært rar siden. Har ikke hatt det sånn før jeg heller. Tok en test her om dagen, men den var negativ... kanskje det er håp likevel og at kroppen min bare produserer hcg seint
cecan24 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 tok en test 30.des og den var blendahvit, men i dag var den ikke det.Men ble litt nervøs i stad for jeg leste i et annet innlegg her at noen har fått falsk positivtest med cb digital. Må bruke den andre testen jeg har også, få å være helt sikker. Må bare vente til samboern kommer hjem først....
Truseprinsesse Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Gratulererererererererer! Kos deg masse. Hvilke andre symptomer hadde du?
tullemor79 Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 tvi, tvi!! Satser på at testen er korrekt! Jeg skal til legen på torsdag uansett, så tenkte jeg skulle fortelle han litt om hva som skjer med kroppen min og få tatt noen tester der. Håper han vil ta blodprøve av meg...
cecan24 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. januar 2008 har vært ekstremt kald og mye trøtt. Men tror det like gjerne kan komme av 270 arbeidstimer i des.... øm på siden av puppene og litt uggen i kroppen. Kjennes egentlig ut som om kroppen er veldig sliten...men nå når jeg vet hvorfor, så er alt bare stas :-)
cecan24 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. januar 2008 masse lykke til hos legen. Skal ringe dit i korgen selv for å få en time:-) Første gangen jeg gleder meg til å ringe legen
tullemor79 Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 hehe, nesten så jeg vurderer om jeg skal ta en tur til apoteket i morra og kjøpe nye tester, men tror jeg dropper det. Det er så artig å lese det du skriver om symptomer og sånt, for det er akkurat samme som hos meg! Krysse fingrene for at begge går over i 1.trimester
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 hei:) eg hadde og rar mensen... hadde 5 dager me litt mens å de e ikke vanlig i min verden å maten i jula va ikke god. hehe frista ikke en gang. å tok e test dagen mens for å den va negativ. de e noe me desember som ikke stemme=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå