☆Anonymia☆ Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 http://pic4.piczo.com/marcusmk/?g=45647440 lille skjønningen min =D
hit og dit Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Så søt han er. Han ser veldig stolt ut sjøl og.
☆Anonymia☆ Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2007 haha ja når vi skryter av han og forteller hvor flink han er så gliser han fra øre til øre
hit og dit Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Hehe, det gjer eg og når folk skryter =) Kor gammel er han?
☆Anonymia☆ Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2007 haha =) han er 9 mnd om noen dager =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå