Gjest Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 blir litt frustrert egentlig. Hos dagmamman sover hun minimum 2 timer på dagen, men hjemme er det klin umulig å få henne til å sove. Resultatet er at hun blir skikkelig sur og grinete.....noe jeg skjønner godt. Har prøvd det meste føler jeg bortsett fra å ta sovevogna hos dagmamman med hjem. Litt styr det også egentlig.
selfangerkjerringa Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Vi hadde akkurat samme problemet med eldsta. Det bedra seg først da hun gikk over fra dupp til hvilestund etter hun begynte i barnehagen da hun var 2 1/2 år... så jeg har dessverre ikke noe tips til deg. Eneste måten å få henne til å sove hjemme på dagtid var å stappe henne i bilen og kjøre av sted. Da sovna hun før vi var kommet ut av oppkjørselen...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Vi hadde også det problemet da poden var hos dagmamma en periode da han var 11mnd. Kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke fikk han til å sovne..men fant etterhvert ut at hun sto å gynga på vogna mens hun sang og strøk han over kinnet! Ikke rart han ikke ville sove hjemme der han får sutt åg kose klut og av med lyset:o) Tror du dagmammaen kan gjøre noe med snuppa de som hun er blitt "avhengig" av?
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 nei hun har alltid vært så enkel egentlig. Putte ungen i vogna og gi en flaske melk så svimer hun av i 2-3 timer. Hjemme vil hun ikke sove i senga og ikke i vogna vi har her. Prøvde å trille tur før i dag, men neida ikke sove. Tipper hun liker quinny vogna best hehehe
Guttemamma til tusen :) Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 hehe, ja da er det nok det:o) Her var også poden enkel å legge..men dagmammaen "ødla" det;o) fikk fiksa det da han slutta hos henne da, men var veldig slitsomt!
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Ja det blir veldig laaaaaang dag og jeg skulle gjerne ha gjort et par ting her hjemme hehehe. Tror kanskje hun har svimt av nå, men da sliter jeg vel i kveld....sukk.....i tillegg har hun begynt å våkne hver eneste kveld når klokken er 00.00. For da har jeg kjempelyst til å ha henne oppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå