Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Sitter og ser den på tv nå:-) Har sett den mange ganger før, men må si jeg faktisk ser at Scarlett O`Hara er en skikkelig brat! En opsternasig og frekk ung pike...akkurat som de verste tenåringshormonbombene kan være på det verste! Så kanskje det rett og slett ikke bare er samfunnet som har blitt slik med utviklingen, men at hormoner har vært hormoner i all tid og at tenåringsforeldre har slitt med disse hormonene bestandig. Og at man bare rett og slett har hatt ulike løsninger på hvordan takle dem;-) Jaja, uansett.....godt å se at en ikke er alene............og jeg tror jammen jeg har et par hormoner selv jeg, som går litt bananas til tider...........best å holde seg i ro og mak og håpe de faller på plass der de skal:-)) Ha en fin dag!
♥Snulder Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Hehe... ja ungdommen har vel vært vanskelig fra tidenes morgen tenker jeg;=)
Karomamma Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Den går ikke av moten, nei... Snakket med søster i dag og da satt hun og 13-åringen og så film. Og da jeg ringte til min mor like etterpå satt hun rakkar'nmeg og så samme filmen, hun også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå