Gå til innhold

Flytteforberedelser....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vi i full gang med å forberede flytting av familien.

Den som jobber mest er svigerfar som driver og tømmer barnerommene i sitt store hus, for at phantom-mannen og fire unger skal kunne flytte inn der. Og det er visst ikke måte på hvor mye skrot og søppel to gamle mennesker har klart å spare på etter at deres egne unger flyttet hjemmefra....

Etter råd fra lege flytter hele phantom-familien inn hos svigers i nabohuset nå på nyåret, slik at det skal bli ro i phantom-hulen, og at jeg med det skal bli mindre dårlig pga mindre stress, bråk og aktivitet i huset...

Håper virkelig at det fungerer, for å ha det slik er alt annet enn bra...

Jeg vet jeg kommer til å savne familien min, og de kommer til å savne mammaen sin...men de er ikke lengre unna enn at de kan besøke meg om formen tillater det. Bedre å være i nabohuset enn å ligge på sykehuset et stykke unna er tanken...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt vondt av dere som har det så strevsomt i svangerskapene.....en tid som skulle være fryd og gammen.

Men når det først er slik, så er jo løsningen super da! At svigers endelig kan brukes til noe positivt er jo bra. Håper tilstanden til svigermor ikke er så ille at det skjærer seg og at de får det til å fungere på et vis.

Kan tenke meg det er mye skrot ja, ser jo hvor mye jeg selv klarer å samle opp i løpet av få år........

Håper formen din blir bedre raskt denne gangen og at dere snart kan bo sammen igjen hele familien:-) Storfamilien faktisk:-)

Skrevet

Huff... Jammen er jeg glad for at jeg har hatt lette svangerskap!!

Men stå på!!! Det blir bra til slutt!

Skrevet

Godt dere har svigers nå tenker jeg....mye bedre enn det andre alternativet.Skjønner det blir rart..men det går seg til,og vips sitter dere i stuen deres med 2 sprellende babyer og 4 hjelpsomme storesøsken :))

Klemmer

Skrevet

Aldri så galt at det ikke er godt for noe... Det høres ut som en veldig bra løsning når ting først er som de er. Bonusen er jo at svigers får gjort en sårt tiltrengt opprydning også.

Her er det også flytteforberedelser. Vi flytter 1. januar. Rydder hjemme og monterer og henger opp ting i det nye huset. Litt strevsomt, men ser at det blir bra, så da er det verdt det :-)

Skrevet

Lykke til med flyttingen, phantomet!! Håper det går greit med deg, regner med at du har laget en dimmekalender :)

Skrevet

Stakkars deg phantomet, du har en tøff tid nå.

Uansett er det bra at du endelig kan bruke svigerforeldrene dine til noe nyttig for en gang skyld.

Du får bare forsøke å ta det med ro og la de to små undrene vokse og gro. Skal krysse fingre for at ro og medisin hjelper deg såpass at du slipper innleggelse. Kjipt å måtte gå så drastisk til verks så jeg håper virkelig at tilstanden din blir litt bedre.

STOOOOR klæm fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...