Gjest Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Du takket meg inne når jeg svarte på hvor mye den jenta på den der tv saken veide.
Patetica fåkksi Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Guri malla du er daarlig i norsk, Eggleder. Men jeg bor med en brite, saa jeg skjönner tankegangen din. Men sant sant, jeg glemte aa svare. Taenkju taenkju. Stor var hun hvertfall! De skulle til Borneo for aa leve som de innfödte der, og dermed faa en sunnere livsstil og et "wider view".
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Vel sorry da, Berit. Jeg vet ikke om det var spesielt engelsk tankegang i den formuleringen en gang... Sikkert mer lathet (pluss at jeg har masse krem på hendene nå....) Fikk hun en sunnere livsstil eller...? Er det derfor du bor blant Struts og?
Patetica fåkksi Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Naa er jeg dersverre ikke ansvarlig for naboers valg av husdyr.. Jeg saa ikke hele programmet, saa jeg veit ikke om hun, og hennes andre venner med samme condition, fikk en sunnere livsstil ut av hele prosjektet. http://www.bbc.co.uk/bbcthree/programmes/fat_teens/
Patetica fåkksi Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Jeg skjönner ikke hvordan de gaar med paa aa bli saa latterlggjort paa TV. Saann som de som drar paa Jeremy Kyle for aa bli ledd av.
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Nei, jeg skjønner virkelig ikke det selv.... Men, jeg har en engelsk venninne som meldte seg på en slags dokumentarserie. Bare latterliggjort for hennes egen del.... Men jaja, det kan jo hende de fikk seg venner for livet. Ville heller satset på en eller annen ikke-dokumentarfilm fat camp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå