Gå til innhold

Andre som har emmaljunga smart duo combi vogn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

som vet hvordan man kan legge sammen vogna uten å ta av baggen? Får ikke til og samboern mener at det er vanlig at det går ann? Han kjører taxi og legger sammen en del vogner og i følge han er vår vogn den eneste det ikke går å legge sammen uten å ta av baggen..Så om det går ann..forklar meg hvordan vær så snill:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har emmaljunga classic duo kombi.. Vi legger den sammen helt vanlig vi, uten problemer både med bag, uten bag og med sportdel.. Den blir noe høy sammenlagt med bagdelen, men det går an å legge den sammen med bagdelen på ja.. Iallefall går det med vår.. Drar opp, trekker barnesikringen opp og lener styret forover..

Skrevet

Hmm..styret stopper i baggen, så vogna blir ikke akkurat særlig sammenlagt på den måten, får den ikke inn i bilen for styret er rett til værs..sukk:-/

Skrevet

du må først snu styret andre veien ....før du legger sammen vogna !

Skrevet

Ehm..snu styret? Altså at åpningen til baggen er fra meg? Da er det vel ikke noe mindre arbeid med å legge vogna i bilen hvis jeg først må ta av baggen og sette den andre veien og så legge sammen vogna? Eller missforstår jeg?

Skrevet

hm...mannen min sier at jeg husker feil her......kan bare snu styret med sportsvogn delen .......

så da regner jeg med at han har rett ;o)

Skrevet

Ok, jaja..er vel ikke det største problemet å ta av baggen og legge i bilen for så å legge hjuldelen i bilen, men samboern er stor fan av enkle løsninger:)

Skrevet

Vi har den vogna...Bare slått den sammen en gang, men da var bagen på...Pappa har stor bil da Suzuki Grand Vitara =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...