Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer det snikende litt etter litt,

eller kan man vokne opp en morgen og ha fått det over natta?

Og finnes det noen triks for ikke å ha vondt hele tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med førstemann kom det over natta. Hadde så vondt i magen at jeg trodde jeg mista(uke7), men så var det bekkenløsninga som kom...

Med nr. 2 synes jeg å huske det ble gradvis værre og værre (det ble d jo for så vidt me nr. 1 og, men var mye vondere med en gang)...

Nå har jeg så vondt at det kjennes ut som noen har sparka meg på skambenet med piggsko. det har blitt værre de siste 3-4 ukene, er nå 43 dager til termin.

Skrevet

Ja triks ja. Hm...

Det hjelper å ha en dyne mellom beina på natta, hele veien fra skrittet til anklene...

Hvil deg ofte. Ikke sitt med beina i kryss. Ikke gå på harde gulv. Butikker er ofte mur/flis. det er ikke bra.

Gjør alt parallellt. Gå inn/ut av bilen me beina samla, samme med seng,sofa etc.

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

d som er lurt når du har bekkenløsning er og gå i trapper akkurat som barna. at man tar ett og ett trinn. veldig deilig og ligge med en pute mellom beina om natten. og når du skal ut av bilen er d greit og ha beina samlet når du går ut. da unngår di og plutselig å få veldig vondt pga en bevegelse, bekkenløsning er jo veldig vondt hele tiden, men du kan jo gå til fysioterapaut og lære øvelser. d som hjalp på meg var akupunktur. måtte sitte i rullestol på slutten av svangerskapet men fikk akupunktur på sykehuset og slapp rullestolen mer.

Skrevet

Veeel, det kan bli noen interessante 110 dager da skjønner jeg.

Har det værst på høyre siden, med stråler ned både fram og baksida av låret.

Våkna 3. juledag og tenkte det var fordi jeg hadde sovi kleint,

men det har bitt seg fast og bare blitt værre.

Så det spørs om det er over og ut på jobben da...

Jobber i butikk med stå-gå-plukke opp ting som faller ned-anna rydding hele dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...