Gå til innhold

Hva skal dere på nyttår jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal feire nyttår for første gang uten lille vennen min.

Lillesnupp skal til pappan sin og jeg skal feire med venninner å vi skal kose oss med biff, fløtepoteter, diverse greier, snop, champagne, litt mer alkohol, brettspill og diverse,fyrverkeri- gleder meg!:-)

Tror det blir veeldig bra, selvom det føles litt rart å gå inn i det nye året uten Natalie der! Men vet hun storkoser seg hos pappa, så da går det jo fint:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På nyttår skal jeg ingenting, siden at det ikke er noe som heter det:p

Men på nyttårsaften skal jeg være hjemme sammen med mamma, søster og baby, jepp, hele familien:)

I det nye året skal jeg kose meg mest mulig med datteren min.

Men regnet med det var nyttårsaften du spurte etter.

Skrevet

Neei, jeg mente jeg skulle sitte å spise biff, drikke champagne og sende opp fyrverkeri i hele 2008....Haha

Smartass;p

NyttårsATFEN ja!

Skrevet

Ungene skal være hos pappaen, men eg er også invitert. Me skal til ei venninne av oss, og tipper det blir ribbe++. Nam! Så i morgen tildlig må eg ut og kjøpe melk, for eg har visst lova å laga karamellpudding...

Med 4 unger i alderen 5 til 2,5 kommer stemningen til å stå i taket ut på kvelden. ;-)

Skrevet

Så koselig at dere kan gjøre det slik da, selvom det er slutt:-)

Blir nok bra det vettu, skal dere ta dem opp 12 også da til fyrverkeriet?

Neste år er lille mi nesten 4 så da skal hun få være oppe til hun stuper:)

Gleder meg hehe

Skrevet

Skal være sammen med tulla, søsken, foreldre og bestemor. Spise god mat og kose oss. Senere på kvelden regner jeg med onkler, tanter og naboer kommer over for å sende opp raketter..:)

Våker tulla kommer jeg sikkert til å la henne være oppe å se på rakettene, sover hun så sover hun.. Ser ikke grunnen for å vekke henne opp for slikt enda, siden hun bare er 17 mnd.

Skrevet

Hadde aldri jeg gjort heller med ett så lite barn..Tror ikke dem har så kjempestor glede av det uansett.. I fjor var mi 2 år, vurderte det litt,men nei...I år er hun hos pappan, tror ikke han vekker henne heller. Men neste år er hun 4, da føler jeg hun er stor nok ihvertfall:-)

Skrevet

jeg er super helig, for i år som i fjord får jeg ha småen på julaften og nyttårsaften :-) jeg har besøk av en alenemamma med en datter på 1 1/2 år så vi skal kose oss alle 4, nesten som en ordentlig familie

Skrevet

Her blir det å kose seg sammen med tulla mi hos mamma og hennes mann. Særlig gleder eg meg til maten, deileg pinnekjøtt. :) Rekner ikkje med eg kjem til å vekke opp tulla mi om ho søv når rakettene skytes opp.

Skrevet

Da blir det nyttår sammen med lille tutta mi likevel..:-)

Måtte hente henne hos pappan i dag, hun savnet meg noe helt fryktelig..Var jo litt dumt, for dem hadde jo gledet seg masse til å være med hverandre..! Men viktigste er at jenta mi har det bra på nyttår, samme hvor hun er:)

Heldigvis har jeg så utrolig gode venner at dem ikke synes det gjor noe at jeg tar med meg henne, de synes bare det var koselig. Alternativet mitt ville jo blitt å sitte alene med henne hjemme, og det ville dem ikke:)) Vi blir da 7 store + henne..Hehe..Blir nok av oppmerksomhet på henne da ja;p De sa til og med at dem kunne kutte ut all alkohol siden hun skulle være der, men jeg sa dem kan få kose seg med noen øl og cider osv, ingen drikker seg dritas i min gjeng uansett. Bare jeg er helt edru, så er det jo det som betyr noe- om hun skulle våkne..:)

Gleder meg masse!!!:))

Skrevet

Lillegutt er hos pappaen sin til i morgen, vi har annenhver jul og nyttår. Jeg skal være med kjæresten på fest hos noen venner av han som jeg aldri har møtt før... Kjenner jeg gruer meg litt til å gå inn i det nye året sammen med mennesker jeg nesten ikke kjenner. Men det går vel fint :)

Skrevet

Jeg får faktisk Menga og sønnen hennes på besøk, de blir til i morgen, og det gleder jeg meg til :-) Siden ungene er så små, og jeg ellers ville blitt sittende alene. Eldste er hos faren, men ho kommer hjem i morgen! Men vi skal spise pinnekjøtt m tilbehør, og snop utover kvelden, samt strikketøy og hyggelig prat. Det blir nok bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...