Gå til innhold

drømmer så fælt!!!!!!!!!!!!!!!!


grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

natt etter natt drømmer jeg omat jeg mister dn lillespira mi. det er helt forferdelig. tror d er fordi jeg frykter d så mye...

i natt drømte jeg at jeg slo magen min borti en del av sofaen, for å så begynne å styrt blø... dro til gyn å der datt spirenmin ut... helt grusomt. var rimelig svett da jeg våkna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff.. som regel drømmer man om det man tenker på gjennom dagen og kvelden, og hvis du er veldig bekymret for å miste spiren så er det ikke så rart at du drømmer om det.. men skjønner at det må være forferdelig.. jeg tenkte mye på å miste i starten men har bestemt meg for at dette går bra.. har bare hatt gode drømmer :) prøv å ikke bekymre deg så mye, så skal du se at drømmene snur.. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første graviditet drømte jeg at det var bare luft, var kommet mye kortere enn de trodde så hadde derfor ikke kjent liv, da jeg burde. Så jeg drømte at jeg fødde luft..

Du må lese den boka "The secret", den handler om tankens kraft. Tenker man positivt, tiltrekker det seg positive tanker.. Kan hende det virker på drømmer også! :)

Jeg drømmer utrolig mye sykt nå også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt sånne ekle drømmer de siste nettene. Har en skikkelig dårlig følelse pga det... Men det er nok bare fordi vi har mistet fra før og er redde for at det skal skje igjen at sånne drømmer dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...