Gå til innhold

Tips til storby-weekend??

Solskinnsbolla & solstrålene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til våren fyller jeg 30 år, og skal få en langhelgtur av sambo i gave. Han hadde egentlig tenkt til å arrangere en stor fest for meg, men jeg har sagt at det har jeg rett og slett ikke noe behov eller lyst til. Av den enkle grunn at jeg da er rundt 7-8 mnd på vei. Sa til han at jeg heller kunne tenke meg å reise bort en liten tur bare vi to, for en helg, og det var helt greit for han.

Så nå tenker jeg fælt da, på hvor jeg vil. Vi prata først om London og ble vel nesten enige om det. I ettertid har jeg tenkt på at der har jeg jo vært, så det hadde vært gøy å prøve et nytt sted. Men hvor??

Er det noen som har noen gode forslag? Det blir tur en gang i mnd-skifte mars/april. Har tenkt litt på Paris, men er det ikke fryktelig dyrt der? Hjelp meg jenter! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Praha er en veldig romantisk og koselig by! Vil anbefale det på det varmeste. Roma er og kjempe koslig. Jeg liker ikke Paris så godt, er for konstruert på en måte. Ellers er jo Warsawa, Riga , Budapest og Berlin og anbefale

Skrevet

Praha er supert! Kjempefint i gamlebyen, romantisk, bra shopping, en del å se men ikke så mye som Roma(kan bli i meste laget når du er så gravid), og ikke minst så er det billig i Praha!

Ellers er Roma også kjempefint, men da bør man ha noen dager på seg for der er det mye å se! Dublin er et godt alternativ til London synes jeg, kompakt og trivelig by med mange av de samme butikkene og kjedene du finner i London, og så den herlige irske pub-kulturen da. Har dere en langhelg i Dublin kan en halv eller hel dag fint brukes på en busstur ut på landsbygda rundt byen, besøke et slott for eksempel.

Også har du Barcelona da, varmt og godt, super shopping og fine severdigheter.

Og da har jeg vel egentlig ikke gjort deg særlig klokere, med alle disse forslagene....men god tur:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...