Gjest Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Ungene har endelig blitt bedre, minsta sin apetitt har virkelig kommet seg. Storebror er i kjempehumør og han og pappaen har laget krone til meg...Jeg satt på en stol og så sang de bursdagsangen-akkurat som i barnehagen! Sola stråler ute og inn i stua, og gavene var fantastiske:-))) For en deilig, deilig dag!
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Gratulerer med dagen:) Nydelig vær her også....utrolig deilig dag endelig!!
Sognerosa Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Gratulerer så mye med dagen:-) Håper den blir like fin resten av dagen også:-)
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Tusen takk, alle sammen! Håper dere også har en flott dag:-)
Skravlemamman Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Gratulerer, jeg eeelsker bursdager....hva var det forresten i de spennende posene som gubben kom med?....Spent....
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #10 Skrevet 30. desember 2007 Pyjamas, jeg ønsket meg det, en bok jeg ville ha og ei ny kåpe! Den var kjempefin og satt som et skudd. Passer veldig godt sammen med de lange,flotte skinnhanskene og et veldig stilig sjal som jeg fikk til jul b.la.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå