Maja☆ Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Er 19 uker på vei nå og får blod et pr ganger i uka på papiret når jeg tørker meg etter å ha vært på do. Det er så irriterenes. Har vært på 3 ul pga dette og ingenting er galt. Har fått beskjed om at jeg bare må ta kontakt hvis jeg blør igjen, men det er jo så lite. Har veldig skjøre slimhinner som gjør at jeg fort blør, som når jeg nyser f.eks så kan det godt komme litt blod i underlivet. Kjenner liv og vet at hjertet dunker siden jeg har babywatcher. Flere som har det som meg. Skal på ordinær ul 10. januar.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 jeg hadde mye blødninger i starten frem til uke 15 ca, fant ikke ut av hva det kom av. men hvis du vet du har skjøre slimhinner så er vel det en grunn ja. ring hvis du blir beskymret... alltid greit å sjekke en gang for mye..
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Jeg blødde ganske mye i 8 uker. Det var hele tiden, og som en menstrasjonsblødning. Jeg hadde lettblødende livmorhals, men også en blødning oppe ved mormunnen. Plutselig en dag, så stoppet det, og jeg har ikke blødt siden. Har vært på 2 stk tidlig ul pga dette, den ordinære, og en til etter det, og jeg skal også på en til i Januar, for å sjekke at alt er ok. Godt å få litt ekstra oppfølgning, blir ganske urolig når en blør :/ Du får helt sikkert sjekke litt oftere du og, men du må kanskje spørre om det. Lykke til, og håper det stanser snart hos deg og.
Fisk74 Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Hei, jeg begynte å små blø igjen i dag. Jeg er gravid med nr. 3 og dette er den femte gangen jeg har blødning.Er nå 25 uker på vei. Synes det er slitsomt, blir urolig og litt stresset. Orker ikke å ta kontakt med sykehuset igjen, alt har vært bra de to gangene jeg har sjekket. Kjenner at gutten sparker, så jeg prøver å roe meg ned. Men, det er vanskelig. Prøver å tenke at alt er greit så lenge blødningen stopper etter en dag, og det ikke kommer like mye som en menstruasjon. Er jo så hoven i underlivet at det kan jo ha sprekt noen blodkar, legen mente det sist jeg dro til sykehuset. Lykke til, skjønner uroen godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå