Gå til innhold

Forslag til kort til min søster som er langt nede..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som nå er frivillig innlagt på psykriatisk.

Ønsker at hun skal vite at vi er der for henne uansett og at hun skal forstå at vi vet at hun faktisk er syk (noen hun har prøvd å skjule) og trenger hjelp.I tillegg til psyken, har hun tydd til alkohol innimellom og en kan si at hun har ett alkoholproblem (alkoholiker ??, er de det når de ikke trenger å drikke hver dag??)

Har hatt liten kontakt med henne de siste årene, pga hun har vært så avvisnde som om hun ikke ønsket kontakt med oss.. (forstår jo nå bedre hvorfor da)

Ønsker ikke å si noe galt.. som kan gjøre henne mer deprimert. Noen som har forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville laget kort selv (finnes jo så masse fint å få laget nå, scrapping) også ville jeg satt meg ned og "skrevet med hjertet".

Skriv det du tenker og føler. La henne vite at du er der for henne, uansett. At du forstår henne bedre nå når du vet.

Skrevet

jeg synes du kan prøve å finne et dikt som det er litt håp og glede i, så kan du skrive at du er der for henne. Bare ta tanker fra hodet ditt og skriv dem ned, da skjønner hun at du har brukt tid på dette.

Fint som de over her sier med et hjemmelaget kort:)

Håper søsteren din får den hjelpen hun trenger og at dere får et bedre forhold etter dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...