-MtG- Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Har en niese som er ute og kjører. Hun er 16 r som sammen med en narkoman på 37... Har nettopp fått vite at han har hepatitt C og at de prøver å få barn sammen. Hva i all verden kan vi gjøre med dette? Har fått hjelp av politiet flere ganger til å finne henne når de har stukket av, men de sier det ikke er mer de kan gjøre. Har ikke noe å ta han på siden hun er med på det. Og hun er helt hjernevasket. Har også fått hjelå av barnevernet noen ganger for å holde de fra hverandre, men det har ikke funket. Hva skal vi gjøre? Hjelp oss!
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Vet hun ikke hva hepatitt c er og hvordan det fungerer? Det kommer jo til å ta livet av henne! Hun høres ut som et av de tilfellene hvor barnet bør være på lukket institusjon en periode for eget beste! Men hun er jo 16 og dessverre er det ikke så veldig mye man får gjort, hun ødelegger livet sitt men når de er 16 vil de jo ikke høre på slikt:(
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Dytter for deg jeg
Denice Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Uff, dette var trist. Ønsker deg lykke til i kampen..inegn lett kamp å vinne vet jeg. Det beste hadde nok vært å tatt henne med til "ingenmans-land" til hun var nykter..og la henne lese en bok om Hepatitt C... men hvor gjenomførbarn det er, er jo en annen sak.
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Hadde det vært mitt barn hadde jeg tatt perm fra jobben, og leid ei hytte på ei øde øy. Og så ville jeg vasket den hjernen litt på et annet program. Eventuelt ville jeg tatt kontakt med barnevern evt jurister i barne-og familiedepartementet (eller hva de kaller det i dag) og fått vite hvilken anledning det er til å tvangsplassere ungdommen. Jeg tror ikke det er noen mellomløsning her. Hun er i ferd med å ødelegge seg selv og fremtiden sin. Enten tar man det bevisste valg å la henne seile sin egen sjø, eller så må man gå drastisk til verks, tror jeg.
mamma39 Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 hei. Bruker din niese narkotika?. få hjelp av bv, legg henne inn ett eller annet sted. dem må ta kunne hjelpe dere med noe, hun er jo umynig nå, må jo få hjelp til henne før det er forseint. ønsker deg lykke til. forsatt god jul. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå