Gå til innhold

Er det egoistisk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...av meg å ha lyst til å komme meg ut blant venner, en kveld, helt alene uten sambo eller barn? Vår yngste er snart 11 mnd gammel, og jeg har ikke vært på besøk eller noe annet med/til venner uten sambo eller barn etter fødselen. I det siste har jeg kjent på et sterkt behov for å komme meg ut av huse alene. Besøke noen venner kanskje, eller dra på kino. Gjøre noe alene uten sambo eller barn. Sambo har vært på besøk til venner mange kvelder der jeg har sittet hjemme. Nå føler jeg at det er min tur. Er lei av å gå i samme duren hele tiden. Sambo er arb.ledig og har vært det i over et år. Vi går oppå hverandre dagen lang... Jeg gleder meg derfor til å begynne å jobbe igjen om 1 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klar du skal få komme deg ut av huset alene!

Det er IKKE egoistisk, og jeg forstår deg GODT :o)

Så husj med deg og kom deg avgårde!

Skrevet

Det er absolutt ikke egoistisk, men helt normalt å ville ha tid alene. Signerer mommy06+07 over her: KOM DEG UT!!

Skrevet

Selvfølelig må du ta deg en tur ut!!

Alle har behov for å komme seg litt ut innimellom!

Kos deg uten dårlig samvittighet:)

Skrevet

Egoistisk nei, det er heilt normalt.

Eg og sambo gjer mykje sammen og trives i kvarandres selskap, men me hadde begge blitt gal om me ikkje kunne vert for oss sjølv iblandt.

Skrevet

Å leve i eit monogamt forhold er ikkje det samme som symbiose =)

Skrevet

Det er vel ikke egoistisk, vel. Man skal jo ikke være selvutslettende heller....

Kom deg ut en tur ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...