Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Advarsel: Utblåsning Gravid i uke 30,og ganske dårlig i bekkenet, og dårlig med søvn. Sovet noe sånt som fire timer i natt, og nå en time med poden på 11mnd. Da kommer det "jeg er så trøtt, jeg SKAL sove litt nå, vekk meg senere" ergo, vi ser ikke ham før jeg har vekket ham tre fire ganger til middag (om jeg orker kjeft) evt når poden har lagt seg klokka seks. Skulle reist til hans familie i dag og vært til over nyttår (gledet meg til å slappe av noen dager) men det har han utsatt, så han skulle få sove litt. Håper bare at jeg klarer å holde meg våken, og at poden ikke finner på noe tull
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Sender deg en STOOOOOR klem... Vet hvordan du har det...Står opp hundre ganger løpet av natta, pga do og lille gutt som våkner...Han er så fæl til å sparke av seg dyna og da roper vi på mamma for å få hjelp..Mor kommer etter mye om og men ut av senga... Mannen ligger fint og sover og vil sove lenge på dagen fordi HAN er sliten...Har vært sånn i 4 år, men har som regel fått sove på dagen i helgene da..Men ikke nå lengere.. Så ja, vet hvordan du har det... Hadde vekket han etter par timer..Sover han godt om natta "fortjener" han ikke å sove hele dagen etterpå...Tar heller i mot litt kjeft. (Og smelt litt tilbake når han er ferdig =oD)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 takker for klemmen =) Er i søvnen hans problemet ligger, for når han over så me på dagen (sambo ass) så får han ikke sove til natta. Sitter da oppe hele natta, og jeg må ta poden hele neste dg også, så han skal få sove. Var en av grunnene til at jeg gledet meg til denne turen, for da må han opp til middag klokken ett hver dag, og hadde da klart å snu døgnet igjenn (håpet hvertfall på det)
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Synes det er helt høl i hue...Ser ikke poenget i det... Men skjønner deg jeg...Når skal dere dra da? Liten vits i å dra når det er legge tid for gutten... Nei, vekk han om par timer og si at dere skal dra...Synes han skal høre litt på deg også..Selv om det er vanskelig... Menmen...Så er det for enkelte dessverre...=o( Skal snart vekke min samboer. Han gikk å la seg for en halv time siden så han skal få sove litt til...Sender alltid guttungen inn..hehehe... Stor klem...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 skulle reist i går, men da var jeg dårlig(kvalm og feber), så ble det utsatt til i dag, og nå til i morgen. Er langt ut på landet vi skal (times kjøring), og skulle være der til tirsdag, siden han begynner på skolen igjenn torsdag. Gledet meg til å se familien hans (oldeforeldre,onkler, tanter, hele bølingen) og vet de gleder seg for å se poden (de har ikke sett ham på over tre mnd)
3 skatter ute:) Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 så fremt han ikke rr sjuk og det er derfor han sover så få han opp av senga. bare send inn ungen. voksne folk som er friske og raske trenger ikke søvn på dagtid om de sover normalt om natta. det får han lære seg.
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Kjenner jeg blir irritert jeg nå...En ting er å utsette når man er syk, men når man er trøtt? Det er ikke noen god grunn...Familien hans må da være skuffa...? hmm. Vet ikke annet hva jeg skal si... Du får prøve å kose deg litt med gutten din...Og vekke mannen om en liten stund...(jepp har vekkingen på hodet) Han får heller gå rundt å være sur så får du bare holde deg litt unna han løpet av dagen... Kanskje lage dere noe godt, du og gutten...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 er jo det som er problemet, han sover ikke normalt på nattestid
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 Kan jo ikke ha det slik, ville ha tatt et oppgjør. Heller en krangel enn å skulle få kjeft til stadighet hvis man forsiktig prøver å ta opp noe.. Må finne en ordning som begge kan leve med. Mannen min liker også å sitte opp sene kvelder/netter men jeg har gitt beskjed om at dette er jo noe han velger slik og fritar ikke han for å ta sin del av morgenstyr med ungene. om han velger å sitte oppe til kl 03 må han gjerne det, men når minsten våkner kl syv er det hans problem. Nå som jeg er gravid, også i uke 30, sover også jeg veldig dårlig. siden jeg likevel er våken tidlig morgen står jeg opp med ungene, men når jeg begynner å bli trøtt igjen i ellevetiden står han opp og tar over. Tar ungene med seg på tur o.l slik at jeg får fred og kan duppe litt. Det er jo likesågodt at de venner seg til å måtte trå til litt mer, når babyen kommer faller jo automatisk mer på far. spesielt når vi mødre ikke er helt i form. jeg sliter også veldig med bekken og har derfor satt bort arb.oppgaver som jeg ikke klarer til mannen. Støvsuging o.l. Det er da ikke bare kvinnen som får barn, men et felles "prosjekt" skulle bare mangle om ikke mannen også måtte gjøre noen endringer i sitt mønster!! Håper det ordner seg, lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå