Gå til innhold

Tips til storby-weekend??

Solskinnsbolla & solstrålene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til våren fyller jeg 30 år, og skal få en langhelgtur av sambo i gave. Han hadde egentlig tenkt til å arrangere en stor fest for meg, men jeg har sagt at det har jeg rett og slett ikke noe behov eller lyst til. Av den enkle grunn at jeg da er rundt 7-8 mnd på vei. Sa til han at jeg heller kunne tenke meg å reise bort en liten tur bare vi to, for en helg, og det var helt greit for han.

Så nå tenker jeg fælt da, på hvor jeg vil. Vi prata først om London og ble vel nesten enige om det. I ettertid har jeg tenkt på at der har jeg jo vært, så det hadde vært gøy å prøve et nytt sted. Men hvor??

Er det noen som har noen gode forslag? Det blir tur en gang i mnd-skifte mars/april. Har tenkt litt på Paris, men er det ikke fryktelig dyrt der? Hjelp meg jenter! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

Skrevet

London er fint, tiltross for at du har vært der er det veldig mye mer å oppleve.

Jeg elsker Paris, og det er ikke spesielt dyrt der. Er det veldig viktig for deg at det er en ordentlig storby...?

Ellers er Barcelona veldig sjarmerende...

Skrevet

liverpool

årets kulturstad 2008

ellers elsker jeg dublin

Skrevet

MILANO!! jeg var der nå nettopp med en venninne. storkoste oss! masse kultur og masse shopping! en helt herlig by..

ellers så kunne jeg tenkt meg å dra til praha.. aldri vært der, men ser for meg at det er helt nydelig på våren =)

Skrevet

Nei da, trenger ikke være en storby for så vidt, men en by med litt shoppingmuligheter, kulturopplevelser osv osv.

Har veldig lyst til Paris asså... :)

Skrevet

Åssen er prisene i Milano? Er ikke det ganske dyrt?

Skrevet

Jeg er ikke videre begeistret for Milano...

Ellers er Praha fint, som også nevnt.

Jeg elsker Frankrike. Byen Montpellier er ikke spesielt stor - men rik på historie og kultur. Den fineste byen jeg vet om.

Ellers elsker jeg Monaco samt Cannes, St.Tropez - hele linjen der....

Skrevet

Jeg og gubben dro på weekend til Ålborg på bursdagen min ifjor, da var jeg 7-8mnd på vei. Jeg hadde bekkenløsning, og det var litt slitsomt... var derfor kjempeglad for at vi ikke hadde dratt til London eller en større by :) Men det var kjempeherlig å reise vekk litt, bare være kjærester litt før den travle barseltida! Anbefales på det sterkeste :)

Skrevet

det var mye dyrt der.. men mesteparten lå på norske priser og litt under...

Skrevet

Roma og Budapest er nydelige byer. Praha likeså. Barcelona eller Madrid da? Hvis dere har mulighet til en litt laang lang weekend (he he) ville jeg definitivt gått for New York!

Skrevet

Barcelona er min favoritt; nydelig by, masse å se dersom man ønsker, shopping, god mat, perfekt for en partur. Bare sitte og nyte livet på en uteresaturant eller på Luz de Gaz i Port Vell (havnen) = perfekt!! :-)

Anbefaler hotel H10 Universitat, Hotel Jazz, Hotel Inglaterra, Barcelona Catedral og Eurostars Grand Marina - se www.booking.com.

Skrevet

Tusen takk for masse gode tips, jenter!

Jeg holder vel en knapp på Paris foreløpig, men vet ikke noe enda. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...