Gå til innhold

Godt nytt år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle flotte jenter :)

Her har julefeiringen gått bra.Masse barn,nisse,mat og varme.

Julaften med hele familien var kjempekoselig...både perfekt ribbe og pinnekjøtt ble servert og alt smakte nydelig.

Minstemann har middagsnekting om dagen,han er ellers i storform som alltid (lagt ut nye bilder av han på facebook for de som vil se ;)

Julegaver bryr han seg overhode ikke noe om,bare han får krabbe ut og inn av dusjen,tømme skuffen,trykke på fjernkontrollen og spise klementiner så er han happy :) Fikk også et par nye tenner til jul,men gåingen drøyer :)

Storesøster har lang og lat ferie...gjett om hun trenger med masse skole,tentamener,treninger og kamper før jul.

Formen min er god.Kjent litt på et par gamle symptomer nå i helgen...men de henger helt sikkert sammen med litt stress før jul samt eks+samboerens vanvittige stunt i jula :(

Det blir en for mye ting og jeg vet at det trigger.

Samboer og jeg storkoser oss med hverandre og det vi har sammen.Der blir lange sene kvelder,gode filmer,enda lengre late morgener og turgåing og god mat :)

Jeg var så heldig å få pysj,mange kroppsprodukter,Andrea Boccelli cd,gavekort på spabehandling og konsertbilletter til James Blunt konsert i mars :)

Gjett om jeg er heldig,har verdens snilleste samboer og gjett om jeg skal kose meg fremover :))

Da gjenstår det å takke for det gamle året...takk for deling av sorger og gleder,tips og ikke minst masse humor og varme.

Ønsker hver og en av dere et riktig godt nytt 2008!

Gleder meg til å følge dere videre....med nye babyer,dåp,konfirmasjon,kanskje bryllup,turer og ferier.Og ikke minst få være med å dele utviklingen på alle barna våre ;)

Håper vi kan treffes igjen om ikke så lenge,både med og uten menn og barn :))

Stor nyttårsklem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt med nære dager:-)

Det har vært et år fylt med sterke og nære ting........kjenner at det er litt rart å forlate det året og skulle legge det bak seg. Er kke helt fortrolig med tanken ennå. Men det kommer nok.

Det er godt å kunne dele med dere her inne ja, godt å få hyle ut og gråte og ikke minst le så jeg detter av stolen!

Har igrunnen vært litt lite latter her inne siste månedene, og mest triste eller tunge ting. Kanskje vi rett og slett skal la året 2008 bli det året hvor vi skal le høyt og hjertelig, fortelle hverandre morsomme historier og le på oss brokk? Jeg er med på den:-)

Synes igrunnen Snulder glimtet til med beskrivelsen av tenåringsbarn........da lo jeg høyt og kjente følelsen av å miste fullstendig styringen.............men det går seg alltid til!

Håper vi sees snart Plutseliten!!!

Nyttårsklem fra meg

Skrevet

Ett riktig godt nyttår til deg og dine også!!!!

Skrevet

Fine tanker, Plutseliten!! Det høres ut som dere koser dere i juleferien!

Riktig godt nytt år til dere også :)

PS: Jeg er enig med Klatten, vi ler oss inn i 2008. Tjohei :)

Skrevet

Godt nytt år til deg og dine! c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...