Supertea Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Skal ha steik i morgen og tenkte å ha ovnsbakte grønnsaker ved siden av. Kan jeg steke grønnsakene i langpanna sammen med steika, eller blir de ødelagte av vannet da? Må jo ha vann i langpanna hele tiden. Tenkte å ha sjalottløk, gulerøtter og sopp til hvertfall, pluss poteter og brun saus. Noen gode råd å komme med? Andre forslag til grønnsaker? Hvordan lager dere steik?
tryde Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 har du leir gryte kan du legge steken i deg sammen med grønnsaker, gjerne noen tomater i tillegg til det du alerede har skrevet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå