Gå til innhold

Noen barns sjebne..........

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi...

Mine tanker går til mødrene som er i en så håpløs situasjon at de tyr til dette. Og de stakkars barna...

Dette var sterk kost for ei gravid dame med ett barn fra før som jeg hadde vært villig til å dø for og aldri i verden kunne gitt ifra meg.

Skrevet

Huff stakkars mødre sier jeg og ja som ¨må gå så drastisk til verks...

Og heldig for barna at de blir tatt hånd om av så snille mennesker:)

Skrevet

Det er jo bra for barna at de blir lagt i den esken.. Mye bedre enn å bli lagt i en søppelkasse eller verre! Og det er jo bra at fortvilte mødre har et alternativ!

Selv om det virker forferdelig, er nok den boksen det beste som kunne skjedd de barna. Tenk heller på mødrenes skjebne, siden de er nødt til å benytte seg av noe så drastisk...

Skrevet

Enig m Voyuer- gråt selvsagt mine modige tårer for disse morløse små, men de får ihvertfall et bra liv i fosterhjem og har noen som tar sge av dem. Det finnes så mange verre skjebner for mange små, som gjør at jeg får helt vondt langt inn i hjerterota. Disse får i det minste mat, omsorg og trygghet..

Skrevet

synes det var et veldig bra tiltak :)

De er jo av og til så desperate disse mødrene at de vet ikke helt hva de skal gjøre..og da er det bra de har en plass å kunne levere fra seg babyene sine..og så får de jo en frist før de blir adoptert så de kan ombestemme seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...