Gå til innhold

Er super irritabel. Er det normalt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg som en sur, egoistisk sutredame. Blir irritert og sur for de minste ting - og det går mye ut over mannen. Vet inne i hodet at det er urasjonelt-men klarer ikke skjerpe meg likevel. Kan ikke være mye morsom å være sammen med for tida. Prøver å skjule det, men blir bare stille og sikkert sur i fjeset. Tror ikke jeg er en slik person til vanlig...

 

Please-si at jeg ikke er alene og at det går over!!! Er i uke 23.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei....Vi får håpe det går over! he he..vet hvordan du har det,jeg blir selv sur for den minste ting om dagen..

Skrevet

Jeg er proppet av hormoner, og hissig som et fly for tiden. Stakkars sambo, og stakkars snuppa, sier bare jeg. Jeg tåler INGENTING, har ikke lunte i det hele tatt. Det går nok over, skal du se :)

Skrevet

heisann:)

 

du er ikke alene..jeg er oxo i den båten...min stakkars mann må bare rømme huset av og til skal ikke han bli gal:)

forrige svangerskap så var ikke jeg slik i det hele tatt,men denne gangen så er den minste bagatell nok til at jeg flyr i flint og er sur resten av dagen..vi må bare trøste oss med at det er normalt og at vi forhåpentligvis blir mer medgjørlige etter at fødselen er over:)

lykke til og godt nyttår til dere alle:)

Skrevet

Her eksploderer jeg rett som det er så du er ikke alene!!! Hjelpes meg for et hormonmareritt:s

 

Har advart mannen tusen ganger og unnskylder alltid i etterkant. Men akk så slitsomt. Man føler seg litt som et monster. Null kontroll og temperament som ikke ligner noe......

 

La oss håpe at det er forbigående. Men vært her helt siden testen var positiv! Er mye rart man kan le av etter utbruddet da;)

Skrevet

Jeg har hatt et par perioder hvor jeg har vært sinna som et lemen, helt uten grunn. Var ekstremt ille rundt uke 12. Hadde bare lyst til å krangle med alt og alle, lengtet etter en grunn til å skjelle ut folk. Helt merkelig siden jeg egentlig er veldig avbalansert. Nå for litt siden hadde jeg en ny periode, kanskje ikke så sinna men utrolig irritabel. Ville bare måke alt og alle i en stor haug og tenne på. Men det snur fort da, nå er jeg like blid igjen ;) Er forresten i uke 25 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...