Gå til innhold

hva leker 1 åringen din med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jenta mi har fylt ett år, og har mistet innteressen for babylekene.

Hva liker din 1 åring å leke med? Jeg ventet med å kjøpe leker til henne for å se hva hun fikk til jul. Hun fikk mest klær så jeg tenkte å kjøpe noen nye leker til henne. Noen som har noen gode forslag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bounce and spin zebra

Traktor med dyr

Ellers alt annet han finner rundtomkring =)

Skrevet

Har gått å sett en stund på den der Bounce and spin zebra, slo den ann altså:) Er litt usikker om hun kommer til å bry seg, sliter litt med å finne leker selv:) Det er helst gåbil løven som er noe tess, Ellers så er alt annet uintressant.Noen som har Learning Home? Er den kjekk for de små?

Skrevet

sønnen vår fikk en go baby go ( en sjiraff du putter en ball i munnen på den å den snurrer ned og lager masse lyder) er fra 9-36mnd sønnen vår likte den veldig godt. er også veldig glad i klosser.

Skrevet

Marius er 13 mnd og leker med kosten og støvbrettet, ei pølseklype i tre, juletrekulene og glitteret, veden ved peisen, men også med bøkene sine(tykke sider, dyrelyder), lego(bare roter det utover foreløpig), en stor lastebil med håndtak bak for å dytte rundt, puttekasse(jeg setter bitene i rett hull og han dytter) og masse lekedyr.

Skrevet

Ho triller rundt på dukkevogna til storesøster.(Fikk egen nå til jul)

Stor lego er også topp.

Å alle ting som lager lyder til å trykke på.

Skrevet

Gutten min på 14 mnd elsker disse klossene i forskjellige former og fasonger man skal putte ned i passende hull. Håper du skjønner hva jeg mener,er så dårlig til å forklare;) Ellers er telefoner også topp.

Skrevet

15mnd og kjører med biler, spesielt traktoren med lyder. Duplo. Ser en del i bøker.Ball er gøy. Kasseroller er stas. :)

Skrevet

Sønnen min på ett år leker med sverd, småbiler, fjernkontroller, gryter, mobiltelefoner og idet siste, juletrekuler..! Han har storebror så alt broren tar i, er kult:)

Skrevet

Min er 15mdr og veldig opptatt av dukker.. mater, steller, koser, bysser og kjører den i dukkevognen.. hun leker også endel med lekekjøkkenet sitt, lager mat og styrer på.. hun er veldig opptatt av rollelek, tror det er litt en jenteting, hvertfall så tidlig.. vi har også learning home og learning chair, hun liker begge, danser og synger(nynner)..

hun er også veldig glad i bøker og puslespill (sånne i tre)

hun plukker også på det meste av ting i huset, alt fra telefoner til kjøkkenredskaper..

Skrevet

Lillegull er 14 mnd og eeeeelsker "peke bøker", skrible å tegne med blyant på papir og å kose med bamser. Kjøpte et dukkehus "little people" m tilbehør til jul, det var også stor stas. Men bøkene er kjekkest, spesielt de med dyr i..

Skrevet

Instrument-leketøy som gir lys og lyd, helst med dyrelyder og sanger eller annet. Jenta vår er veldig opptatt av musikk, så alt innenforbi dette området er midt i blinken =) Fisher-Price har veldig bra leker, og de holder i generasjoner!! Vi har arvet 13 år gamle leker som ser like fine ut! Ellers er det gøy å sitte på traktor, bil og sykler. De kan ikke bruke pedalene, men de elsker å bli dyttet!!

Skrevet

Learning Home var en suksess, har lekt mye med den.

Ellers ball, klaffbøker, Brio Gåvogn, minipiano m.m.

Skrevet

hei..

jenten min er 13 mnd og hun er veldig glad i dukker(koser og klemmer på de)tykke bøker er veldig populært også.."min store ordbok"er en veldig fin en som har alt fra babyer,dyr,mat osv...veldig lærerik!

jeg kjøpte fisher price little people bondegård til henne til jul og den var veldig populær!!med dyrelyder og dører som åpnes med dyrelyder og div..den anbefaler jeg!!:)

lykke til!

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Min jente er 14mnd, hun blir veldig fort lei av lekene sine, men dukkene sine klemmer hun masse på, ellers er bøker m/lyd veldig stas!

Skrevet

Brio vogna er kjempe populær

Traktor med dyr i henger, lager dyrelyder og spiller sanger

Bankebrett, vært populært lenge nå

Putteboks, men da helst sammen med en voksen

Fikk ett par lyd leker til jul og, keyboard som spiller sanger osv - kjempe gøy ( men slitsomt for oss andre)

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

gutt på 22mnd går mest i biler og pekebøker med puser i ;) han har totalt bildilla da..

Skrevet

Også gynge elefanten han fikk til jul av bestefar. Kjempe gøy, men da bare i korte perioder.

Også er småbiler veldig populært, brio toget er litt gøy - men helst sammen med en voksen eller storebror

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...