Gjest Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Skal snart begynne på prevensjon igjen etter fødsel (2 uker siden),men vet ikke hvilken jeg skal velge. Vil ikke bruke noe som påvirker kroppen og syklusen for mye siden jeg tror det blir 2 tette her. Hva kan man bruke når mkan ammer? hverken jeg eller sambo liker å bruke kondom. Er det noen som har noen tips eller råd?
nattinatt Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Hallo Minipillen er fin å bruke.Lite hormoner, og kan taes når ein ammer. Det er vel helst det legene anbefaler etter fødsel.Lykke til!!
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 ja jeg er også litt usikker på hva jeg skal prøve av prevensjon nå etter fødselen. Fikk ei jente den 23.11 og har enno ikke bestemt meg. Tror også at det blir to tette her.. p-pillen er helt uaktuell pga bivirkninger. Vil gjerne ha noe som ikke påvirker meg med hormoner. Kobberspiral frarådet legen pga blødninger. Men vurderer enten nuvaring, hormonspiral eller mini pillen.
ninsoer Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 vet heller ikke hva jeg skal velge.. tror oxo d blir to tette så derfor skal jeg ikke ha spiral.. føler meg ikke trygg på å bruke minipillen da den må tas på samme tidspunkt hver dag.. å er ikke så flink til d.. den jeg går på nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå