Gå til innhold

Hvor og hvilke sko kjøper dere til de små????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min begynner i barnehage i januar og jeg får nesten ingen sko på han! Han krøller tærne så det er ikke sjangs med mindre de kan åpnes helt.... Og eneste skoene jeg fant som kunne åpnes helt var vanlige tynne sko.

Men han må ha varme sko siden han blir sittendes en del i vognen i barnehagen, går ikke enda. Er ikke sjangs å få tykke ullsokker i skoene som jeg fikk på han heller....

Hva gjør jeg da????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør nok sikkert ha sko ja, for han kryper så jeg vil tro han av og til kommer til å være på bakken også..

Skrevet

Må være enklere å bevege seg på bakken i Stonz enn i sko regner jeg med.

Skrevet

www.stonz.ca

disse har jeg kjøpt til Minimais, hun er straks 12mnd og begynte i barnehagen to uker før jul. Hun kryper og reiser seg og går langs alt, men utendørs sitter hun fortsatt mest rolig i sandkassa. Disse er perfekte for henne :) Fått skryt av barnehagepersonellet også.

Det ble kostende ca 270kr inkl frakt, og det tok 6 dager fra jeg bestilte til de lå i postkassa.

Skrevet

Hmmm.. Kunne kanskje prøvd noen sånne alikevel da. Skeptisk til nye ting, hehe;)

Hvor stor fot har jenta di, og hvilken str kjøpte du???

Skrevet

Er litt usikker på hvor stor fot hun har, men hun bruker ca str 1 1/2 år i sokker og strømpebukser (litt større pailabber enn søstra hadde, hehe). Vi kjøpte medium, og hun kommer nok til å bruke dem helt til sommeren, da går hun nok over til vanlige sko.

http://www.stonz.ca/sizing.htm

Skrevet

Okei. Gutten vår har litt store føtter, bruker vel 19-21 eller hva det er i sokker. Var i skobutikk igår, og hun målte de til en str 22,5. Fikk låne med oss et par sko på str 23 (god plass med tærne).

Tror vi får satse på en medium vi også. Man har vel rett på å heve kjøpet eller bytte om det er feil? Eller er det kanskje ikke slik siden det er utenlands side?

Skrevet

Jenta mi bruker også 19-21 i sokker, og ingen av str 20-skoene fra søstra passer henne... så jeg tror hun og gogutten er omtrent samme str. Hvordan det er med bytte gjennom stonz canada er jeg usikker på... men hvis du vil betale litt mer så kan du jo kjøpe gjennom den norske sida, det blir litt dyrere men det er nok enklere å få bytta.

Skrevet

Vi brukte sånne tøffel ting, nesten som de på stonz bare at det var troll sine. De er regn, vindtette og varme med ullfor inni fram te han begynte å gå og det fungerte kjempe bra :) Bedre med sånne enn med sko ja.

Skrevet

Ja kanskje det. Har aldri bestilt fra utlandet før så vet ikke hvordan slikt funker=)

Men kommer det ikke toll i tillegg da? Synst jeg har hørt noe om at vist du handler for mer enn 200 kr så må man betale toll????

Skrevet

Jeg betalte ikke toll på det i hvert fall... Ifølge fokus bank sin valutakalkulator blir det kostende 253kr for selve skoene, og 28kr i porto. 282kr tilsammen.

Skrevet

Takk for tips dere! Da har jeg bestilt Stonz til han fra den norske sida. Ble armygrønne, kjemep tøff=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...