Gå til innhold

omgangssyke på toppen av det hele...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg har vært plaget med kvalme i julen, men det har vært sånn at jeg har klart meg fint i sosiale sammengenger. 3,juledag ble jeg skikkelig kvalm og fikk diare(ekkelt ord) og feber. Feberen har forsvunnet, men jeg har fremdeles diare. Kan gå på do flere ganger i timen, også kan det være rolig litt, for så å begynne på an igjen. Det sies at det går omgangssyke for tiden, men jeg syntes det har vart så lenge. Dette kan ikke være symptomer fordi jeg er gravid sant? For da har jeg noen grusomme uker foran meg:( Det kan jo ikke være bra for spiren at alt jeg spiser går rett igjenom meg? Noen som har opplevd dette, eller har noen tips til å bli bedre...:(?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes jo tabletter på apoteket som stopper diare umiddelbart. Husk bare å få i deg masse drikke og erstatte saltet du mister så går det nok bra.

God bedring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bare drikk masse du...det er viktig!!!

Når det gjelder alt du får i deg kommer fort ut igjen er nok ikke det noe fare, hvis det ikke går over alt for lang tid. Det er mange som ikke klarer å spise noe særlig pga kvalmen også.

Gi det et par dager til og hvis det fortsatt vedvarer så kan du jo kontakte legen og høre.

God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...