Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Av,og til blir jeg litt bløt i trusa,virker som jeg har skvetta litt i trusa... D kommer og går,men har fått så hetetokter også nå,så kan d være derfor?????
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 kan jo være at du blir svett, men det er jo ikke uvanlig å tisse på seg heller når man går gravid. Kan jo være tynt utflod og
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Hei! Har opplevd både skvetting og svetting jeg også. Og mer utflod og slim i det siste. Hilsen anonym fødeklar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå