Rumpleteazer Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 noen som har gjort det ? barna er 19 mnd og 3 år. har fått en mulighet til og bli med mannen min på jobb på kanariøyene! Er det veldigt uheldigt eller vil det gå greit, vil barnehagetantene si noe på det. vil gjerne ha erfaringer fra andre
piano♫ Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Har ingen erfaringer med dette, men de barnehageansatte vil ikke si noe på det - det er helt og holdent deres valg. Dere må bare gi beskjed :-). Synes det hørtes ut som en kjempemulighet, jeg!!
La Perla Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 det går helt sikkert helt greit. De er jo borte nesten like lenge om sommeren. Grip den sjansen, du!
Stratos med 3 barn Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Det hadde jeg gjort uten å nøle! Kan bli litt vanskelig for de å begynne på igjen, men det blir det jo ofte etter 3 uker ferie også. Nei, reis av gårde! Bhg blir bare glad på ungene dine sine vegne! Ikke noe problem
Mrs. X Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Høres helt fantastisk ut! Det skal du gjøre uten bekymring. Som Stratos over her sier, det kan(men ikke nødvendigvis) bli litt vanskelig å komme tilbake, men det er det er det ofte etter lange ferier. Kos dere:)
♥Snulder Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Det hadde jeg gjort uten å mukke!!! Så deilig da!
Joikaboll@ Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Reis, reis, reis. God tur! Bare si fra til bhg at dere blir borte 5 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå