lenej :o) Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 han skal bare opp å stå, med fotkrakkene våre, å bite oss i beina.. om det erfor å vise seg, at han har 6 tenner, eller om han bare skal vise at han skal stå, det er uant.. men lekene er absolutt ikke interessante. helte ut lekekassa hans nå, men han ser ikke på dem! vi setter oss på gulvet å leker med han, og viser han de fine nye lekene hans, også de gamle. flyet hans, det liker han godt, men det tar han da med seg opp på fotkrakken, for å holde i handa, mens han biter meg... holder på å få spunk! gidder liksom ikke smøre sukker på lekene for han skal like dem.. er det andre tips? noen leker har han på rommet sitt, og der leker han litt "mer" med dem.. kansje 5 minutt.. er det bare en periode eller? å hvor lenge varer slike?
Stratos med 3 barn Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Min gutt leker innimellom godt med lekene sine alene, andre ganger ikke. Går opp og ned det der, så det går nok over igjen.
selfangerkjerringa Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Minimais har samme tendensene innimellom. Takk og pris for at hun har storesøster sier nå jeg... hvis ikke hadde jeg flydd på veggen! Noen ganger skal hun BARE stå og holde i beina mine, eller bli bært. Gjerne tygge litt i buksebeinet mitt. Kjempesuksess når jeg har strømpebukse :s Jeg håper det går over når hun greier å gå selv.
WP-TLogPeanut Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Åh,sånn var TL også! det er ganske normalt at det går i perioder det der. En periode er det kult å bare stå,bare lære og gå, osv. og andre perioder er det gøy å leke med alt annet enn leker, alt som står på bordet og sånt. Tone Lise er veldig flink å leke med lekene sine nå seff de som bråker mest
lenej :o) Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2007 åhh.. det er bra, for skal det vare sånn her til han blir komfirmert, så vurdere eg å kapitulere!!
trollmamma Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Rydd bort alle leikene ein periode, eller behold kun dei som er mest interessane. Ta dei fram igjen etter ei stund, eller bytt dei ut med jevne mellomrom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå