¤ Aron & Emil ¤ Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 er så sint å forbanna og trenger å få det ut.. Hmm, i går ringte ex`n til samboern min-til sviger mor for å fortelle hvor mye hun og sønnen hennes savner samboern min.Hun hadde prøvd å få tak i han i flere mnd, og var nødt til å se han sa hun.. Gud!Det verste er at de var sammen for 10 år siden, og fikk en sønn.Trodde samboern min. Etter 1 1/2 år fortalte hun sannheten, "det er ikke ditt barn, sorry".Jævla tøs..det ble selvfølgelig slutt mellom de da, men hu holdt på i 4 år etter det, ringte og dukket opp hjemme hos han-måtte ha han tilbake!Da han fikk seg en ny kjærste, fløy hun på hun når de møttes tilfeldig, og fortsatte terroriseringen i 2 år til. dette er fem år siden nå, jeg å samboeren har vært sammen i snart 3, og har ikke hørt en lyd fra hun før i går..Hva skal vi gjøre?jeg synes mennesket virker sykt, og blir litt bekymret. Samboeren min sier vi må overse hun, ellers kommer hun aldri til å gi seg.. Hjelp!! Takk for råd og svar..
Stratos med 3 barn Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Bare overse henne og forsøk å ha "medfølelse" for kvinnemennesket for hun er nok antagelig syk ja.
S.J.E.F.E.N Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 tror nok mannen din vet hva han snakker om når han sier at dere må overse henne!
☆Anonymia☆ Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 skjønner du er frustrert ja.. og det kvinnemenneske der må ha store problemer med å gi slipp.. hun virker jo helt ustabil.. prøv å ikke bry deg om det..
Heaven har født::) Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Hei. Mannen din har nok helt rett,dette må dere overse. X til samboeren min drev på å terroriserte han i lange tider, også etter vi ble sammen. Hun sendte t.o.m de syke mld til foreldrene hans,fikk lese de av moren og det er nesten ikke til å tro!!!! Jeg fikk også masse dritt, og tok henne en real runde i tlf, men det er noe av det dummeste man kan gjøre, da gir man dem jo næring til å fortsette. sambo byttet til slutt tlf nr, og stille ble det. t.o.m på min tlf, som hun faktisk har nr til. Men selv om det har vært stille en stund nå, er vi fortsatt på vakt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå